یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رای مردم پشتوانه‌ای برای استمرار این انقلاب که هم الهی و هم محمدی و هم علوی و هم فاطمی و هم حسینی است، خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در جمع مردم سعدآباد با بیان اینکه این منطقه تاریخ سرافرازی دارد، اظهار داشت: روز جوان روز آرمان های بلند، روز عدم تعلق به دنیای زود گذر و روز عدالت خواهی است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: خدامحوری یکی از ویژگی های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و حضرت علی اکبر بود، به این معنا که خدا را محور زندگی خود قرار می دادند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خدامحوری و خداباوری الزاماتی دارد، گفت: یکی از این الزامات برای نسل جوان ما این است که خدا را همواره ناظر بر اعمال و رفتار خود به شمار آورند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: خداوند سرآمد تمامی نظارهگران است و باید همواره به اعمال مان در زندگی توجه کنیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کسی که قانون را رعایت می کند دلهره ای ندارد، عنوان کرد: ما باید تمامی دستورات پروردگار عالم که از طریق رسول اکرم(ص) و ائمه(ع) و عالمان دین برای ما بیان کرده اند، عمل کنیم و خود را تسلیم فرمان خدا بدانیم.

وی ادامه داد: انسانی که خدا باور هست باید این اصل در سراسر زندگی اش وجود داشته باشد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه شرکت در انتخابات باعت سربلندی ما خواهد بود، گفت: این انقلاب، نه مارکسیستی و نه لیبراستی است بلکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی است.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رای مردم پشتوانه‌ای برای استمرار این انقلاب که هم الهی و هم محمدی و هم علوی و هم فاطمی و هم حسینی است، خواهد بود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه نتیجه سرمایه گذاری ما با مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه ثمره اش ظاهر می شود، گفت: دشمن در آن روز متوجه می شود ملت ما همانند گذشته استوار و پای کار انقلاب هستند و خواهند بود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: هر چند امام امروز در میان ما نیست اما روح ملکوتی امام راحل در جامعه ما سایه افکن است و در روز انتخابات منتظر عمل ما خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha