شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ربانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی در اجلاس سراسری روسای مراکز ملی و استانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: توسعه علم و دانش رمز رسیدن به کشاورزی پایدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در اجلاس سراسری روسای مراکز ملی و استانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه علم و دانش، فعالیت علمی را رمز توسعه بخش کشاورزی دانست.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خواستار برگزار اجلاس منطقه ای در حوزه فعالیت های بخش کشاورزی شد و افزود: برخی فعالیتهای علمی صورت گرفته نیاز به تبیین دارد و حتی در برخی بخش های دولتی از فعالیت های علمی این مجموعه بی‌اطلاع‌اند، علاوه بر اینکه ضرورت تبین برخی مطالعات برای مردم کشور و منطقه برکت‌های اقتصادی و فرهنگی زیادی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی ضمن قدردانی از زحمات محققان بخش کشاورزی گفت: تحقیقات امروز گره‌های اصلی مشکلات استقلال و امنیت غذایی را باز خواهد کرد و همین طور که روزگاری برای استقلال کشور جهاد اولویت بود امروز این امر مهم بر دوش تحقیقات است.

وی افزود: پیشرفت در همه جای جهان رخ داده است اما آنها بدون تحریم به پیشرفت رسیده اند. تفاوت ما با دیگران این است که با تحریم و سنگ اندازی مجموعه های اقتصادی بزرگ که برای عقب نگاهداشتن کشور بود، که خوشبختانه با زحمات شما عزیزان امروز بر قله های توسعه بخش کشاورزی ایستادایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha