یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1143015
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
شورای زکات

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی گفت: امنیت غذایی در گرو رشد و تعالی کشاورزی است و به همین سبب باید با جامعه کشاورز تمام قد همراهی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی امروز شنبه در نشست با شورای مدیران جهاد کشاورزی استان هرمزگان در سالن پیارم این نهاد برگزار شد، اظهار داشت: همدلی در مجموعه یک سرمایه بزرگ در جهاد کشاورزی است، لذا باید این فضای با صفا و صمیمیت را در دستگاه حفظ کنید.

وی افزود: جمهوری اسلامی نزدیک به چند دهه با تحریم های همه جانبه و شدید روبرو است و برای برخی کشورها محل تعجب است که چگونه ممکن است با این تحریم های فلج کننده مردم مقاومت کنند اما با یک مداقه جدی متوجه می‌شویم که علاوه بر عزم و اخلاص نیروی انسانی، وجود ظرفیت های گسترده کشاورزی سبب این استقامت شده است.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی ادامه داد: امنیت غذایی در گرو رشد و تعالی کشاورزی است و به همین سبب باید با جامعه کشاورز تمام قد همراهی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی اضافه کرد: باید همه متوجه این مهم باشیم که کشاورزی متعلق به مردم است و وظیفه راهبری و رفع مشکلات برعهده مجموعه جهاد است و البته باید مراقب خطر بزرگ فساد نیز باشیم.

وی گفت: در استان هرمزگان کارهای بزرگی صورت گرفته است و باید به خوبی اطلاع رسانی شود اما مهم تر از آن استمرار این فعالیت ها است.

رئیس شورای زکات کشور خاطرنشان کرد: در کارها خلاقیت و ابتکار داشتن مورد اهمیت است و نباید به وضع موجود قانع بود و از نیروهای تلاشگر و خدوم باید تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha