دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام سالاری

حوزه/ حجت‌الاسلام سالاری گفت: کاندید باید همت جهادی داشته باشد و نماینده ای انتخاب کنیم که انقلابی و بوی حاج قاسم بدهد و خطش با خط دشمن جدا باشد در جهت آرمان های کشور قدم بردارد آرمان های کشور متربی و رقاصی نیست بلکه آرمان های شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: برای رویدن تخم سعادت باید مراقبت کرد و بزگترین ریاضت دینداری است.مراقبت یعنی تهذیب نفس مواظب باشیم دزد شیطان دین ما را بدوزدت.

وی افزود: اهل تقوا مدافع حرم هستند دل حرم است و مراقبت کنندگان آن مدافع حرم اند.کشاورزی کاشت تنها نیست بلکه داشت و برداشت است که مهمترین آنها داشت است ما باید تقوای خود را برداشت کنیم و انسان باتقوا همچون کشاورز است که باید بتواند از تقوای خود مراقبت کند.

رمضان ماه کار است و عید رمضان روز جوایز است.

خطیب نماز جمعه سیریک با بیان اینکه ماه شعبان شهر النبی است و ماه بهار است و ماه شعبان یک طرف و نیمه شعبان یک طرف امام باقر (ع) می‌فرماید: شب نیمه شعبان خداوند این شب را برای ما و آل محمد قرار داد همانند پیامبر که به آن شب قدر داد.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: یکی از اعمال مهم و ساده شب نیمه شعبان ذکر تسبیحات اربعه است و تنها امتیاز شب نیمه شعبان ولادت امام عصر ماست که آرزوی همه انبیأ بوده است.مولود حضرت همانند غیبت حضرت خضر است.

وی یادآور شد: ویژگی یاران امام زمان عبارتند از: اول ایمان قوی دارند دوم اهل بصیرت هستند سوم علی اکبر صفت هستند چهارم اهل مبارزه با نفس هستند و در آخر یار امام هستن نه سربار امام.

امام جمعه سیریک در بخش دیگر خطبه گفت: کاندید باید همت جهادی داشته باشد و نماینده ای انتخاب کنیم که انقلابی و بوی حاج قاسم بدهد و خطش با خط دشمن جدا باشد در جهت آرمان های کشور قدم بردارد آرمان های کشور متربی و رقاصی نیست بلکه آرمان های شهدا هستند.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد : نماینده باید از اشرافگری فاصله بگیرد و مهمتر راستگو باشد و همراه مردم باشد.

وی با تشکر از برادران بخش بمانی و دهستان شهید مردان که با برگزاری یادواره شهدای شهرستان سنگ تمام گذاشتن و این برنامه را به نحوه احسن اجرا کردند.

خطیب جمعه سیریک خاطرنشان کرد: گله ای داریم از دولت انقلابی، پنج سال از سیل شهرک شهید سلیمانی گذشت، ولی هنوز مشخص نیست روی کدام شهرستان است هنور کد ندارد که دهیاری بخواهد از آن بودجه ها استفاده کنند.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: این شهرک نیازمند به زیر ساخت ها هستند از جمله راه که با نداشتن کد بودجه های ای شهرک راکت مانده است از مسئولین استان و شهرستان تقاضا داریم به این موضوع هرچه سریع تر رسیدگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha