شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) پیام مشترکی صادر کردند که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان سالروز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان نبوی و فرخنده ترین روز خلقت است. نام گذاری سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت؛ حضرت مهدی موعود(عج) به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نشان از جایگاه رفیع و مقام شامخ جان بر کفانی است که به دور از تبلیغات رسانه ای با شجاعت، ایثارگری، اخلاص و انقلابی بودن، ضامن امنیت، اقتدار و آرامش این سرزمین اسلامی شده اند.

بی شک امنیت پایدار و آرامش مثال زدنی استان شهید پرور آذربایجان غربی نیز مرهون خون شهدا، مجاهدت های خاموش و تلاش های بی وقفه این قهرمانان گمنام و بی ادعا بوده است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه گمنامی؛ فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) آحاد مردم ولایت مدار و انقلابی؛ مخصوصا سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض نموده و تعجیل در فرج حضرت صاحب الامر (عج) و سربلندی همه مستضعفین جهان را مسئلت می نماییم.

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در استان
و امام جمعه ارومیه

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

چهارم اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha