شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حزب الله - نیمه شعبان

حوزه/ به مناسبت سالروز میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی صاحب الزمان (عج)، هیئت های بانوان، جشنی عظیم و نمایشگاه هنری و تجاری را در حسینیه حرم سیده خوله (س) در بعلبک برگزار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت سالروز میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با اشراف شیخ عبدالمنعم قبیسی و مسئول منطقه بقاع در حزب الله دکتر حسین النمر، هیئت های بانوان، جشنی عظیم و نمایشگاه هنری و تجاری را در حسینیه حرم سیده خوله (سلام الله علیها) در بعلبک برگزار کردند.

در این مراسم، جمیله مصطفی رئیس نهاد های منطقه بقاع، اعضای منطقه بقاع در حزب الله و فعالان اجتماعی و بانوان حضور داشتند.

دکتر النمر در سخنانی با تأکید بر اینکه همه مجاهدان حزب الله از سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند، گفت: ما در حزب الله خود را سرباز وظیفه می دانیم و در آماده سازی برای دولت امام (عج) تلاش می کنیم .

وی افزود: این مقاومت شهدا و مجروحینی را تقدیم می کند و این حزب دارای چارچوب ها و تشکل های کاری است که هر وظیفه ای را انجام می دهند، اصولاً متدینانی هستند که همه کارهایی را که خدای متعال راضی است انجام می دهند، لذا این حزب در خط امام است.

شیخ قبیسی نیز به نوبه خود به آغاز مقاومت، واقعیت تلخ و ضعف توانمندی های مادی، نظامی و انسانی اشاره کرد و گفت: امروز مقاومت قدرتمند شده و ما به مستضعفان قوی تبدیل شده ایم و خوار و ذلیل نیستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha