سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سخنرانی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره

حوزه/ آیت الله رجبی گفت: سیدحسن نصرالله تاکید داشت، رمز همه پیروزی های حزب الله این است که حزب الله از بالا تا پایین همه خود را سرباز رهبر انقلاب می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله رجبی در جمع نمازگزاران مسجدالقرآن تهران در سخنانی به تبیین اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات و لزوم تشویق مردم برای حضور در این صحنه پرداخت و گفت: ایام میلاد حضرت بقیه الله الاعظم است، خوشا به حال کسانی که دوران ظهور حضرت را درک کنند اما اکنون ما نیز می توانیم در آن حکومت جهانی امام زمان (عج) سهیم باشیم.

وی افزود: خدای متعال به برکت امام راحل به ما توفیق داد که در تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) شریک باشیم و با دفاع از این نظام اسلامی که زمینه ساز ظهور است آن حضرت را یاری دهیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: جهان باید تشنه عدالت آن حضرت باشد و مردم مشتاق ایشان شوند تا ظهور محقق شود و امروز مشاهده می کنیم که به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران این اتفاق کم کم در حال رخ دادن است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و بیدار شدن ملت ها در برابر وحشی گری های آنان تاکید کرد: سابقا ملت ها صهیونیست ها را مظلوم می دانستند و آنگونه که باید از جنایات این رژیم آگاهی نداشتند، اما امروزه به برکت جبهه مقاومت و طوفان الاقصی چهره واقعی این رژیم جعلی برای مردم دنیا آشکار شده است.

آیت الله رجبی با اشاره به لزوم فراهم کردن مقدمات ظهور امام عصر عج گفت: اگر می خواهید زمینه ساز ظهور باشید باید هر مقدار که می توانید از این نظام حمایت کنید؛ دشمن با ماهواره و فضای مجازی درصدد جدا کردن مردم از نظام هستند.

وی شکرگزاری نعمت عظیم ولایت را مهم دانست و تاکید کرد: این رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی را در طول تاریخ غیر از ائمه اطهار علیهم السلام و امام راحل مانندش سراغ نداریم و سیدحسن نصرالله گفت، رمز همه پیروزی های حزب الله این است که حزب الله از بالا تا پایین همه خود را سرباز رهبرانقلاب می دانند.

عضو شورای عالی حوزه در پایان سخنان خود به انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری در آن اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اگر آمدیم پای صندوق های رای تجارتی با خدای متعال کرده ایم که نظیری ندارد؛ با آمدن به پای صندوق های رای لبخندی بر لبان امام عصر ایجاد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha