شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علامہ ساجد نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: برتری اسلام بر سایر ادیان از همین نظام ظهور مهدی (عج) است که در هیچ دین دیگری چنین مفهومی وجود ندارد. پس باید همه مسلمانان در زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) نقشی داشته باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان ضمن تبریک بمناسبت میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: درباره ظهور حضرت مهدی (ع) روایات فراوانی وجود دارد. در واقع این امر مربوط به برقراری نظام عادلانه اسلام است تا مبارزه برای استقرار این نظام و تلاش برای ریشه کنی ظلم و بی عدالتی ادامه یابد. و جهان گیتی پر از صلح و آشتی شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین ساجد نقوی نیمه شعبان را فرصت مناسبی برای تجدید میثاق دانست و اظهار داشت: در این شب فرشتگان بر زمین فرود می آیند و به مردم بشارت می دهند که در شب نیمه شعبان می توان از اشتباهات قبلی طلب آمرزش کرد و در آینده راه طاعت الهی را پیشی گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: طبیعی است که هرگاه ظلم تشدید شود، بی عدالتی، خشونت و رذیلت در جوامع بشری رواج یابد، منتظر کسی باشد که مردم را از سختی ها نجات دهد و ظلم و ستم را از بین برده و جامعه را از همه بدی ها پاک کند و جامعه ای آرام و نیکو تشکیل دهد. در عصر حاضر نیز سختی ها و مشکلات، فراوان شده است و هر انسانی منتظر نجات دهنده ای است.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان گفت: همه مکاتب فکری و امت اسلامی باید پیوسته برای عدالت جمعی تلاش کنند. برتری اسلام بر سایر ادیان از همین نظام ظهور مهدی (عج) است که در هیچ دین دیگری چنین مفهومی وجود ندارد. پس باید همه مسلمانان دست به دست هم بدهند تا ظلم را از بین ببرند و در زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) نقشی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha