یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست مدیران مدارس علمیه استان مازندران

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان گفت: در آیین عمامه گذاری در استان، ۲۳ نفر از طلاب مدارس علمیه استان مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت شدند.

حجت الاسلام کاظم علیمحمدی معاون تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز در حاشیه مراسم عمامه گذاری طلاب این استان گفت: همزمان با نیمه شعبان جمعی از طلاب این استان، به لباس روحانیت ملبس شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان ادامه داد: در این آیین، ۲۳ نفر از طلاب مدارس علمیه استان به دست نماینده ولی فقیه در استان، مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت شدند.

وی افزود: در این مراسم که با حضور مدیران، معاونان، کادر، اساتید و طلاب مدارس علمیه و مسئولین و مدیران نهادهای فرهنگی شهر، خانواده طلاب و اقشار مختلف مردم برگزار گردید.

حجت الاسلام علیمحمدی گفت: در ادامه مراسم و پس از اجرای زیبای دو گروه سرود دانش آموزی صبح وصال و نسیم وصال، مولودی خوانی مداح اهل بیت علیهم السلام و سخنرانی، آیین عمامه گذاری برگزار و سوگندنامه تلبس توسط طلاب تازه معمم قرائت شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با اشاره به آماری از عمامه گذاری طلاب در سال ۱۴۰۲، گفت: از اول امسال و در اعیاد مختلف ۱۷ ربیع الاول، عید سعید غدیر و نیمه شعبان، بیش از ۸۰ نفر از طلاب مدارس علمیه استان معمم شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha