شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نسشت علمی و انتخابات

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان بوشهر ضمن بیان این نکته که حضور طلاب و حوزویان در انتخابات و تاثیر عملکردشان نقش حیاتی دارد، گفت: چشم دوستان و دشمنان مردم به انتخابات ۱۱ اسفند دوخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی در نشست علمی نخبگان و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲ که با حضور اساتید، طلاب، دانشجویان، فرهیختگان در مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شد، گفت: چشم دوستان و دشمنان مردم، به انتخابات ۱۱ اسفند دوخته شده است.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه وظیفه طلاب، تشویق مردم برای شرکت در انتخابات است، عنوان کرد: نخستین اصل در انتخابات تشویق برای مشارکت حداکثری است.

وی با اشاره به اینکه دشمن مدتی است برای دور کردن مردم از صندوق های رآی تلاش میکند،خاطرنشان کرد: برای مقابله با توطئه دشمن باید طلاب با تمام توان وارد عرصه روشنگری شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با بیان اینکه انتظار این است که مشارکت در انتخابات امسال به حد بالایی برسد که با تلاش شبانه روزی دشمن کار بسیار سختی است، اظهار داشت: مردم نباید از انتخابات مایوس باشند و این جهاد تبیین طلاب برای تلاش شرکت مردم در انتخابات را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات باید دارای سلامت باشد، مطرح کرد: این سلامت در انتخابات وجود دارد ولی متأسفانه در تبلیغات وجود ندارد که طلبه باید این موضوع را تبیین کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha