یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله رجبی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: این نظام اسلامی هم در بعد معرفتی و هم در بعد محبت به اهل بیت علیهم السلام بسیار موفق بوده و مردم را جهت آماده سازی برای تشکیل جامعه مهدوی رشد داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله محمود رجبی امروز در جمع طلاب و نمازگزاران مسجد مروی تهران در سخنانی زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) را مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: در حکومت جهانی حضرت بقیه الله (عج) آن حضرت دست لطف و عنایت بر سر مردم می کشند و باعث کمال عقول مردم می شود.

وی افزود: همواره باید قدردان این انقلاب اسلامی باشیم که مردم را به چنان رشدی از حیث معنوی می رساند که در دوران دفاع مقدس برخی رزمندگان حتی پلاک خود را کنار می گذاشتند تا نامی از خود باقی نگذارند و با اخلاص کامل در جبهه ها حضور پیدا کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: این چه عشقی بود که در دل این ملت آمد؟ امام راحل ره چه کاری کرد که چنین ملت به او عشق می ورزیدند؟ آیا جز عنایت اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت بقیه الله (عج) بود؟.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: این نظام اسلامی هم در بعد معرفتی و هم در بعد محبت به اهل بیت علیهم السلام بسیار موفق بوده و مردم را جهت آماده سازی برای تشکیل جامعه مهدوی رشد داده است.

آیت الله رجبی به خفقان دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: در زمان طاغوت شاهد بودیم که جمعیت زیادی به اماکن زیارتی از جمله جمکران نمی رفتند و تنها در یک مسجد در قم اعتکاف برگزار می شد، اما امروزه در کل کشور شاهد حضور پرشور جوانان در اعتکاف ها هستیم و مساجد ظرفیت ندارند که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: هر قدر بتوانیم تبعیت از ولایت داشته باشیم موفق تر خواهیم بود و می توانیم مشکلات جامعه را نیز حل کنیم؛ این رشد ها و پیشرفت های در کشور همه در سایه اخلاص و روح بلند امام راحل بوده است.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ابراز داشت: اگر امروز به نائب امام زمان (عج) عشق بورزیم حتما برای خود بقیه الله (عج) بیشتر عشق خواهیم داشت.

وی افزود: وظیفه ما این است که با تمام توان از این نظام اسلامی تبعیت و دفاع کنیم و دیگران را هم به این کار دعوت کنیم، یکی از مهم ترین عرصه های حمایت از نظام شرکت در انتخابات است؛ این انتخابات خودش تقویت و پشتیبانی از نظام است
اگر حرف نائب امام عصر (عج) را گوش ندهیم ظهور عقب خواهد افتاد؛ ما می توانیم ظهور را نزدیک کرده یا خدای ناکرده آن را به تأخیر بیندازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha