یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه طلاب البرز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: امروز جامعه مدرسین افرادی برجسته از مجتهدان شناخته شده را به عنوان نامزد مجلس خبرگان رهبری معرفی کرده است، اما رسانه های فارسی زبان در خارج از کشور شبانه روز هجمه های بسیاری داشته و از این اقدام هوشمندانه احساس خطر می کنند، لذا ما باید بیش از گذشته هوشیار باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در جلسه طلاب و فضلای استان البرز که در دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی برگزار شد، اظهار داشت: مشق اصلی امروز ما انتخابات است و امام خامنه ای به عنوان دیده بان انقلاب بیان کردند هر کس مخاطبی دارد، با مخاطب خود ارتباط گرفته و در رابطه با انتخابات با او سخن بگوید.

وی ابراز داشت: امروز استکبار جهانی دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران است و یکی از دلائل قرآن سوزی که امروز در سوئد اتفاق می افتد، ترس از آشنایی جوانان دنیا با این کتاب آسمانی و ترس از جمهوری اسلامی ایران است و باید راه را برای مقدمه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) آماده کرد و انتخابات الحق راه وصول و مهیا شدن برای ظهور امام زمان (عج) است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: انتخابات اسفندماه، انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز برای ایران اسلامی است و بحمدالله برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی نزدیک به ۵۲ نفر باهم رقابت کرده و برای مجلس خبرگان رهبری نیز مجتهدین جوانی در کنار با تجربه ها پای میدان انتخابات آمده اند.

وی بیان داشت: امروز جامعه محترم مدرسین افرادی برجسته از مجتهدان شناخته شده را به عنوان نامزد مجلس خبرگان رهبری معرفی کرده است؛ اما رسانه های فارسی زبان در خارج از کشور شبانه روز هجمه های بسیاری داشته و از این اقدام هوشمندانه احساس خطر می کنند؛ لذا ما باید بیش از گذشته بیدار و هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر اظهار داشت: نظر جامعه محترم مدرسین، حجت شرعی برای آحاد ملت ایران اسلامی است و رأی به لیست جامعه مدرسین، بار مسئولیت را از دوش مردم بر می دارد.

وی ابراز داشت: فضلا و روحانیون باید برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش کنند و حضور حداکثری و انتخاب اصلح همچون دو بال بوده و حضور حداکثری و انتخاب اصلح می تواند تبسم را بر چهره دلربای رهبر معظم انقلاب بنشاند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه انتخابات امنیت آفرین است، خاطرنشان ساخت: ما مدیون خون حاج قاسم ها، حججی ها، همدانی ها، دختر کاپشن صورتی ها و ... هستیم و باید برای تقویت انقلاب و اسلام تلاش کنیم و دشمن به دنبال خاموش سازی مأذنه ها مساجد درکشور ماست و نمی خواهند حرم اهل بیت (ع) ایران اسلامی در امنیت باشد.

وی در پایان بیان داشت: منبر مجازی، ایجاد کانال و تبلیغ در گروه ها برای اقوام، دوستان، خانواده و ... از ضروریات امروز ماست و باید برای قشر خاکستری برنامه اقناعی داشته و با حضور پرشور در انتخابات تیر خود را به سمت دشمن شلیک کنیم.

نسبت به هجمه‌های رسانه‌ای به لیست جامعه مدرسین هوشیار باشیم

حجت الاسلام والمسلمین فلاح، کاندیدای خبرگان رهبری از استان البرز نیز در این جلسه اظهار داشت: ارتباط نماینده مجلس خبرگان در درجه اول باید با حوزه و روحانیت باشد تا بتوان با کمک آنان، کارهای مناسبی انجام داد.

وی ابراز داشت: بنده اصالتا اهل استان یزد هستم؛ اما از همان ابتدا در استان البرز ثبت نام کرده ام تا بتوانم در کنار اشخاصی باشم که در حال فعالیت های دینی و انقلابی در سطح استان هستند.

این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: متأسفانه افرادی به دنبال ایجاد تقابل میان نماینده مجلس خبرگان و نماینده ولی فقیه در استان هستند که شایسته این استان نیست.

کاندیدای خبرگان رهبری از استان البرز بیان داشت: نماینده خبرگان شأن اجرایی ندارد؛ اما قدرت مطالبه گری دارد و وظیفه نماینده خبرگان است که از جایگاه و شأن خود برای حل مشکلات مردم استفاده نموده و برای بهبود وضع فرهنگی استان تلاش نماید.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح اظهار داشت: شرعا خود را موظف می دانم که ارتباط موثر با طلاب، فضلا و بزرگان استان داشته باشم تا آنچه مورد رضایت امام زمان (عج) است با کمک فضلا و روحانیون محقق شود.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام مسائل استان البرز استخراج شده است، ابراز داشت: نماینده خبرگان باید در قالب کارگروه هایی، در درجه اول، مسائل استان را شناسایی کرده و در ادامه در کارگروه ها مورد بررسی قرار داده و راه حل و راهکار برای آن ارائه نماید. این استاد حوزه خاطرنشان ساخت:

کاندیدای خبرگان رهبری از استان البرز در پایان بیان داشت: اگر مطالبه گری صرفا گفتن مسئله باشد، دردی را دوا نمی کند و باید برای نظام مسائل، راهکار و راه حل داشت.

نسبت به هجمه‌های رسانه‌ای به لیست جامعه مدرسین هوشیار باشیم

همچنین حجت الاسلام والمسلمین هادی، نماینده طلاب و فضلای کرج و اشتهارد نیز در این جلسه اظهار داشت: امروز بستر برای تبلیغ در استان البرز فراهم است و رایزنی هایی با اداره کل اوقاف و دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده است.

وی ابراز داشت: تبلیغ از وظایف اصلی ماست؛ مخصوصا در این ایام که حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی از ضروریات است.

نماینده طلاب و فضلای کرج و اشتهارد با تأکید بر اینکه برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) باید ایران قوی داشته باشیم، خاطرنشان ساخت: در کنار تبلیغ حضوری، تبلیغ پیامکی و تلفنی هم می توان انجام داد و باید در کنار رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید، ما نیز تشویق حضور حداکثری را داشته باشیم.

نسبت به هجمه‌های رسانه‌ای به لیست جامعه مدرسین هوشیار باشیم

حجت الاسلام افشار، نماینده طلاب کرج و اشتهارد نیز در این جلسه به بیان نکاتی پیرامون کاندیداهای خبرگان استان البرز و موضوع تبلیغ در ماه مبارک رمضان پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha