دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده، امروز در دیدار مبلغان برادر و خواهر شهرستان ساری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان مازندران با بیان این که حضور پر رنگ در انتخابات، پشتوانه امنیت و اقتدار ملی است، گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت دینی در مقابل گفتمان تک بعدی دنیای غرب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده، امروز در دیدار مبلغان برادر و خواهر شهرستان ساری، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مبلغین دین در میدان مبارزه با آسیبهای جامعه؛ نکاتی را در خصوص اهمیت بحث انتخابات پیشرو و نقش سازنده و موثر مبلغین شهرستان در جذب مردم به سوی صندوق های رأی بیان کرد.

مدیر حوزه علمیه استان مازندران گفت: امروز بسیاری از دنیای غرب و دشمنان انقلاب و اسلام که درصدد هستند تا با سیاه نمایی در حیطه مشکلات اقتصادی و اجتماعی و تطهیر حکومت پهلوی به انقلاب و دستاوردهای آن خدشه وارد کنند در حالی که بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را نادیده می گیرند.

وی افزود: دنیا دو جریان را قبل از انقلاب درک کرده بود: نگاه تک بعدی به آخرت و معنویت و حاکمیت کلیسا و نگاه تک بعدی به دنیا بعد از رنسانس که در این مرحله انسان به جای خدا محور زندگی انسان ها(اومانیسم) قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه مازندران بیان کرد: انقلاب اسلامی این رویکرد را تغییر داد و خدا محوری به جای انسان محوری و مادی گرایی قرار گرفت. نگاه جامع به دین و دنیای بشر. بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت و نظام دینی است.

وی گفت:هجمه و فشار دشمن بر همین اساس است که یک نظام دینی شکل گرفته در مقابل تفکر دنیای غرب، لذا دشمنان با تمام تلاش در مسیر انحراف و فشار این جریان هستند و مطمئنا حضور پر شور مردم عزیز در انتخابات ضربه محکمی بر دشمنان وارد می سازد. چراکه حضور پر رنگ در انتخابات، پشتوانه امنیت و اقتدار ملی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امین IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    به امید حضور پررنگ مردم