شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای وحدت کردستان

حوزه/ شورای وحدت کردستان با صدور بیانیه ای آورده است: انتخاب نمایندگانی کارآمد با اتکاء به آرای قوی که ضریب تأثیرگذاری آنان در مجلس و ظرفیت مطالبه‌گری را از مسئولان کشوری در مسیر تحقق توسعه و پیشرفت استان فراهم می‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، شورای وحدت کردستان با صدور بیانیه از مردم این استان برای حضور پرشور در انتخابات جمعه دعوت به عمل آورد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مردم شریف، مدبر و دین‌دار استان کردستان اکنون که در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستیم، بار دیگر ایران و کردستان عزیز صحنه به نمایش گذاردن غرور ملی، وفاداری به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. حضور آگاهانه، مسئولانه و همراه با معرفت نسبت به اهمیت انتخابات، رفتارهای انتخاباتی مطلوبی هستند که دو پدیده مبارک مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را به ارمغان می‌آورد و این دو نیز آثار و برکات ماندگاری را برای ایران و ملت ایران به یادگار می‌گذارد که می‌توان به برخی از آنها اشاره کرد:

۱) اقتدار و پشتوانه بی‌بدیل مردمی را در سطوح ملی و بین‌المللی فراهم می‌آورد که زمینه‌ساز حل بسیاری از مشکلات کنونی در جامعه است.

۲) انتخاب نمایندگانی کارآمد با اتکاء به آرای قوی که ضریب تأثیرگذاری آنان در مجلس و ظرفیت مطالبه‌گری را از مسئولان کشوری در مسیر تحقق توسعه و پیشرفت استان فراهم می‌سازد.

۳) معطوف ساختن نگاه خاص و ویژه به استان کردستان از سوی دولت و سیاستگزاران کشوری که مترتب بر آن نیز مدیران اجرایی استان سرعت حرکت لکوموتیو کردستان بر ریل توسعه را بیش از پیش هدایت خواهند کرد.

۴) اتصال دو پازل نماینده قوی، مجلس قوی، که نهایتاً تصویر دولت قوی را ترسیم خواهد کرد.

۵) تقویت شور و نشاط اجتماعی که منتج به تبلور سرمایه اجتماعی و ارتقاء امید و اعتماد ملی خواهد بود.

۶) برآیند و جهت دهی ۵ اثر فوق، نوک پیکانی خواهد بود که در قلب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشسته و آنان را در اجرای سناریوهای متعدد خصمانه ناکام می‌گذارد.

در همین راستا شورای وحدت استان کردستان که متشکل از نخبگان، دانشگاهیان، فرهنگیان، بانوان، جوانان، دانشجویان، پیشکسوتان، روحانیون، پزشکان، مهندسان و اصناف می‌باشد، متأثر از مسئولیت اجتماعی خود مردم فرهنگی و فرهیخته استان کردستان را دعوت به حضور در پای صندوق‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱اسفند می‌نماید تا برگ زرین دیگری را از اوراق بی شمار و افتخار آفرین مردم کردستان در کتاب وفاداری و پای‌بندی به انقلاب اسلامی ایران ورق زنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha