دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: روحانیت نماد اسلام و انقلاب است و روحانیون در مبارزه با دشمنان و استکبار در صف اول قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام علی فرجی برحق رئیس کل دادگستری استان زنجان امروز در جلسه تجلیل از روحانیون رزمنده زنجانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محلاتی با بیان اینکه جایگاه علما در نظام بسیار بالا است اظهار داشت: نماد اسلام و انقلاب روحانیت است و روحانیون هدایت و راهنمایی مردم را برعهده دارند تا آن‌ها را از گمراهی نجات دهند.

وی افزود: وظیفه اصلی روحانیت، شناخت ابعاد دینی و تسلط به موضوع و مسائل روز جامعه است و باید روحانیون در میان مردم برای تحقق آرمان‌های دینی حضور فعال داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه جایگاه روحانیت بسیار بالا است گفت: دشمنان به صورت آگاهانه و برنامه ریزی شده به دنبال ضربه زدن به این جایگاه است و در طول ۴۵ سال گذشته با انواع توطئه‌ها برای تضعیف جایگاه روحانیت حمله کرده و می‌کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در طول ۴۵ سال که از انقلاب اسلامی گذشته با هدایت امام خمینی (ره) و رهبری امام خامنه‌ای و نفوذ روحانیت بین مردم توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

حجت الاسلام فرجی برحق بیان کرد: دشمنان با ایجاد انواع اغتشاشات درصدد این هستند که ایران را به انزوای جهانی بکشند، اما آگاه بودن روحانیت موجب خنثی شدن تمام توطئه‌ها شده است.

وی ادامه داد: دشمنان درصدد این هستند که سرعت نفوذ منطقه‌ای ایران را کاهش دهند، اما با تلاش‌های شهید سلیمانی و مدافعان حرم در این کار نیز شکست خوردند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: نبرد بین حق و باطل ادامه دارد و فرماندهان این نبرد روحانیون هستند که در صف اول قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha