دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1141035
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
سردار فلاح زاده

حوزه/ جانشین سپاه قدس و استاندار اسبق یزد در پیامی  از مردم استان برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سردار محمدرضا فلاح زاده استاندار اسبق یزد و جانشین سپاه قدس به مناسبت فرارسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیامی از مردم یزد برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران احیا کننده اسلام ناب محمدی(ص) انفجار نور و بارقه امید مستضعفان و مظلومان عالم در دوران سیطره استکبار جهانی و ثمره رهبری حکیمانه ولی فقیه و جانفشانی و تقدیم هزاران شهید سرافراز است که اینک با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر روشن و درخشان استقلال، آزادی و پیشرفت شگرف در همه عرصه‌های علمی و فناوری ایجاد تمدن نوین اسلامی زمینه سازی ظهور آخرین منجی، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و برپایی حکومت جهانی اسلام قرار گرفته است.

اینک که در آستانه آزمونی دیگر از تجلی مردم سالاری دینی استحکام پایه‌های نظام اسلامی، ترویج و گسترش فرهنگ دینی و شور و شعور حسینی در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، بر ماست که به ندای امام راحل عظیم الشأن (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) لبیک گفته و از باب تکلیف شرعی و وظیفه عمومی با حضور پر نشاط و حداکثری خویش بار دیگر شور و شعور انقلابی ایرانیان عزیز را تجلی بخشیده و با تشکیل مجلسی کارآمد از نخبگان شیفته خدمت سلسله درخشان پیشرفت‌های علمی و عملی در عرصه‌های فرهنگی، سلامت، عمرانی و زیر ساختی صنعتی و تولیدی کشور و رسیدن به قله‌های سرافرازی ادامه یابد.

این روزها دیدگان منتظر دوستداران ایران و انقلاب اسلامی و چشمان شیطانی دشمنان پیشرفت و استقلال ملت و کشور، به حضور پر شور شما در این انتخابات دوخته شده و ان‌شاءالله دوستداران را شاد و استکبار جهانی را مأیوس خواهید کرد و با حضور حماسی و سرنوشت ساز خویش برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات ملت بزرگ ایران خواهید افزود.

چه بسیار جوانان این کشور که جان گرامی خویش را فدا کردند تا اسلام و ایران همچنان پاینده و سرافراز بماند، اگر امروز شهید حاج قاسم و قافله نورانی شهیدان می‌بودند، پیشاپیش امت عزیز ایران در صف انتخابات حضور می‌یافتند و اینک روح بلند و ملکوتی امام و شهیدان، نظاره‌گر عملکرد ما و شما در این آوردگاه تاریخی است.

دست شما به ویژه جوانان رأی اولی را برای مشارکت حداکثری در انتخابات می‌بوسم، زیرا حضور پرشور مردم در انتخابات صیانت از خیمه حضرت خاتم الانبیاء (ص) و نظام جمهوری اسلامی و استقلال و پیشرفت ایران سربلند است.

یکی از افتخارات این جانب در طول دوران عُمرم خدمتگزاری و نوکری شما بوده و هست و حال انتظار دارم به مصداق تواصی بالحق، ضمن شرکت خود در انتخابات سایر اقشار مردم عاشق اسلام و ایران را نیز به مشارکت حداکثری تشویق و ترغیب نمایید.

ان‌شاءالله، مجلس شورای اسلامی آینده گام مؤثری برای تصویب قوانین جدید و حذف قوانین دست و پاگیر در عرصه اقتصادی خصوصاً اقتصاد مردم، یاری و نیازهای اساسی و روزمره بردارند.

به امید ادامه پیشرفت‌های ایران اسلامی و رسیدن به همه قله‌های افتخار.

خدمتگزار و برادرتان محمدرضا فلاح زاده

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha