یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند در کار خیر باید از یکدیگر سبقیت بگیریم و حضور در انتخابات نیز یکی از مصادیق کار خیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی صبح امروز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در یکی از شعب اخذ رأی، آراء خود را به صندوق انداخت.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: امروز چشم بسیاری از مردم دنیا به ایران است و لذا حضور پرشور مردم، باعث یأس دشمنان و امید آفرینی برای دوستداران انقلاب خواهد شد.

وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند در کار خیر باید از یکدیگر سبقیت بگیریم و حضور در انتخابات نیز یکی از مصادیق کار خیر است.

آیت الله موسوی اصفهانی با تأکید بر اینکه افرادی که به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند، وعده‌های خود را فراموش نکنند، گفت: مردم به خوبی نقش خود را ایفا کردند و دیگر تلاش همه مسئولان باید برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha