دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار قم در جعفرآباد

حوزه/ استاندار قم گفت: در بازدیدهایی که از شعب اخذ رای داشته‌ایم مردم مشارکت چشم‌گیری درانتخابات دارند و استقبال آنان کم نظیر بوده است و شعب موظف هستند در چارچوب قوانین تا ساعت۱۲ شب میزبان رای‌دهندگان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیدمحمد آقامیری در بازدید از روند برگزاری انتخابات در حوزه جعفرآباد اظهار داشت:‌ انتخابات یک نوع جشن ملی برای ما محسوب می‌شود و امروز روز پیروزی ما و شکست استکبار و ایادی‌شان است.

وی افزود: دشمنان با ابزارهای مختلف از ماه‌ها قبل تلاش کردند مردم را از آینده نظام مایوس کنند؛ اما آنان در بزنگاه‌ها به آن‌ها پاسخ‌ سخت داده و خواهند داد.

استاندارقم تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم که برای چنین ملتی خدمت رسانی می‌کنیم وآنان ولی‌نعمتان ما هستند.

وی تاکید کرد: امروز باتوجه به اینکه برای اولین بار درکشور، استان قم انتخابات را به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌کند؛ در دقایق اولیه صبح تلاطم‌هایی داشتیم که رفته به رفته حل شد و تا این ساعت هیچ مشکلی در برگزاری فرآیند انتخابات نداریم.

وی اظهار کرد: دربازدیدهایی که از شعب اخذ رای داشتیم مردم استقبال ویژه و کم نظیری را از صندوق‌های رای داشته و هر شعبه‌ای که می‌رویم صف‌های طولانی مردم را مشاهده می‌کنیم.

استاندار قم افزود: باتوجه به اعلام ستاد انتخابات کشور، ساعت ۱۸ رای‌گیری‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به پایان خواهد رسید اما باتوجه به استقبال مردم این زمان تمدید می‌شود.

آقامیری گفت: شعب موظف هستند در چارچوب قوانین تا ساعت۱۲ شب میزبان رای‌دهندگان باشند لذا شعب ما تا این ساعت در استان فعال خواهند بود.

وی افزود: همچنین شعب موظف هستند افرادی که داخل محوطه شعبه هستند چه بسا بعد از ساعت ۱۲ شب هم باشد باید به آنان خدمت‌رسانی کنند و توجه داشته باشند بعد از ساعت مذکور شخص جدیدی وارد مطلقا وارد شعبه نشود.

استاندار قم درپایان مطرح کرد: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم تنها هدف ما مسئولین است لذا در این راستا همه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha