یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1141515
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
یاوری

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: اعلام پیروزی پیش از موعد جرم انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احسان یاوری رئیس ستاد انتخابات استان لرستان امشب در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعلام پیروزی پیش از موعد جرم انتخاباتی محسوب می‌شود، اظهار داشت: تا زمان قطعی نتایج نهایی نباید مردم به نظرات و پیش بینی‌ها اعتماد کنند.

وی با بیان این که تمام شعب رأی‌گیری در سراسر استان تا ساعت ۲۴ موظفند آراء مردمی را اخذ کنند، ابراز کرد: تا کنون گزارش نگران‌کننده امنیتی در استان نداشته‌ و در بحث تأسیسات و زیرساخت‌ها برای ارتباط برخط نیز مشکلی وجود نداشته است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان اظهار کرد: براساس اعلام وزارت کشور رتبه مشارکت استان تاکنون چهارم است و انتظار می‌رود در همین رده بماند.

یاوری گفت: در شهرستان معمولان ۲۴ شعبه داریم که در ۱۰ شعبه آن درخواست اضافه تعرفه داشتیم و تعرفه‌های مورد نیاز تأمین و تا این لحظه در تمام نقاط استان متقاضی رأی نداریم که بدون دلیل نبود تعرفه امکان رای‌گیری برایش وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به این که آمارهای غیر رسمی اعلامی در فضای مجازی تایید نمی‌شود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود ۳ تا ۴ ساعت پس از پایان زمان رأی‌گیری و شمارش آراء، نتایج رسمی اعلام شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان یادآور شد: مواردی از خرید و فروش آراء در استان شناسایی شد که بر اساس قانون با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha