شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه یزد

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با همت و اراده مردم آگاه و شریف ایران اسلامی و استان یزد امتحانات یازدهم اسفند ماه به پایان رسید، برگ دیگری از صلابت، قدرت و خواستن مردم ورق خورد در حالی که دشمنان معاند و مزدور با شدت تمام تبلیغ در رأی ندادن و دروغ پردازی با عناوین مختلف القاء ناامیدی می‌کردند.

این آراء، جواب دندان شکنی بود به این نوع دروغ پردازان مزدور اجنبی که اگر سختی‌های معیشتی فراوان است اما دلمان با نظام جمهوری اسلامی است و به آن ایمان داریم و امید داریم که مشکلات به سرعت رفع گردد و قدرت ایران اسلامی پیش از پیش نمایان گردد.

باید به این مردم و دست اندرکاران انتخابات خسته نباشید و دستمریزاد گفت و از این مردم سمیع و بصیر هزاران بار تشکر کرد و در خدمت رسانی به آنها همت مضاعف داشت و چرا که ما هرچه داریم به لطف و کرم خدای باریتعالی از مردم و اراده مردم و پشتیبانی آنهاست و ان‌شاءالله چنین هم خواهد بود.

لازم می‌دانم از برگزار کنندگان انتخابات اعم از وزارت کشور، صدا و سیما، نیروی انتظامی و امنیتی و از مردم همیشه در صحنه تشکر و قدردانی نمایم و برای آنان موفقیت و سلامتی از خدای بزرگ مسئلت کنم.

محمدرضا ناصری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha