شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آوای خوش مردم ایران

حوزه/ مدیرعامل بنیاد هدایت طی یادداشتی حضور حدود نیمی از مردم در انتخابات یازدهم اسفند را با وجود هجمه‌های سنگین و بی‌سابقه دشمنان برای تحریم انتخابات و خسته و ناامید کردن مردم، یک موفقیت بزرگ عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت، طی یادداشتی به حضور پر شور مردم شریف ایران در انتخابات ۱۱ اسفند ماه پرداخت و نوشت:

به لطف خدا و مدد اهل بیت علیهم السلام و همت و مجاهدت بسیاری از عزیزان، برخلاف نظر دشمنان اسلام، مردم عزیز و مومن و بصیر ایران دوباره حماسه آفریدند.

وی تصریح کرد: مشارکت حدود نیمی از مردم در انتخابات شاید کم به نظر برسد، ولی وقتی هجمه‌های سنگین و بی سابقه‌ترین حمله‌ها به ذهن مردم برای تحریم انتخابات یا خسته و ناامید کردن مردم، به وسیله تحریم‌ها را در نظر بگیریم، این یک موفقیت بزرگ است؛ مثل زمانی که در جنگ، ویرانی بار می‌آید و عده‌ای شهید می‌شوند ولی بالاخره نتیجه حاصل می‌شود.

مدیر عامل بنیاد هدایت، سختی های عرصه جهاد و امتحان الهی را یادآور شد و نوشت: البته عرصه جهاد همیشه هست و روز به روز سخت‌تر می‌شود و در آخرالزمان، هر روز امتحان‌های سخت‌تری پیش می‌آید که باید خود را برای آن‌ها آماده کرد.

وی کوتاهی های صورت گرفته در زمینه جهاد تبیین که سبب مهجور ماندن این مطالبه مکرر رهبر معظم انقلاب شده را گوشزد کرد و نوشت: در طول مدت تبلیغات انتخاباتی، دائم این به ذهنم می‌آمد که ما تذکّرات مکرّر رهبر عزیز انقلاب درباره جهاد تبیین را درست اجرا نکردیم و چقدر این واجب عینی فوری، مظلوم و مهجور است.

حجت الاسلام میرمحمدیان با اشاره به مصداق آیه نورانی «فاذا فرغت فانصب» تأکید کرد: ان‌شاءالله از امروز دوباره عزم کنیم برای برداشتن گام‌های قوی‌تر و مؤثرتر در جهاد عظیم تبیین با سربازی بهتر و دقیق‌تر.

وی در پایان بر اینکه نکته تصریح کرد و نوشت: پیروز بزرگ این انتخابات فقط «مردم» هستند. باید به مردم تبریک گفت و منتخبین، باید با خدمت مضاعف جهادی، پاسخ آوای خوش حضور و اعتماد مردم ایران را بدهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha