شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موسسه علمی پژوهشی مکتب نرجس

حوزه/ مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) در پیامی از ملت ایران برای حضور باشکوه و با اقتدار در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) از ملت ایران برای حضور شکوهمندانه و با اقتدار در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است:

ملت نجیب و سربلند ایران باز در آزمونی دیگر؛ نمایشی تکرارنشدنی را خلق کرد، چه خوش درخشید دیار سلمان فارسی، سلیمانی، احمدی روشن، کاظمی؛ پیروزمندانه، قهرمانانه، نجیبانه، مثال زدنی رو به جلو پیش می رود. در روزگار زور و زر و نیرنگ، نه ترسی، نه حزنی بلکه بصیرانه و به هنگام، امیدش به آینده به سوی قله در حرکت است.

ملت شریف ایران در همه دوران ها از صدر اسلام ثابت کرده است حرکتش، هدفش و مسیرش بنا بر منطق و از روی عقلانیت است، هم اکنون این ملت شریف با وجود هجمه ی رسانه ای تبلیغاتی غرب و مزدوران خارج نشین، در حرکتی عظیم و مثال زدنی با وجود خیلی از مشکلات با انتخابی عالمانه در عرصه ی انتخابات شرکت کردند.

مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) ضمن تبریک و تشکر از ملت ایران که جان برکفانه و نجیبانه در صحنه انتخابات حضور پیدا کردند از مسئولین و منتخبین ملت می خواهیم که گام‌های مؤثری در جهت حل مسائل و مشکلات کشور بردارند و پاسخگوی این همه لطف و محبت مردم عزیز ایران اسلامی باشند.

مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س)

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha