دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
چادر

حوزه/ جانشین مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم از گشایش نخستین رویداد «پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه» از ۱۵ اسفندماه به مدت ۴ روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، عباس روحی جانشین مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان و سال جدید، نخستین رویداد «پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه» از ۱۵ اسفندماه به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رویداد، ترویج فرهنگ عفاف و پوشش عفیفانه و حمایت از تولیدکنندگان است، افزود: رویداد ریحانه میزبان بهترین تولیدکنندگان استان قم است که در ۴۰ غرفه به عرضه مستقیم پوشاک می‌پردازند.

جانشین مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم، تصریح کرد: تعداد بالای تولیدکنندگان موجب شده که این استان یکی از قطب‌های تولید پوشاک کشور محسوب شود که در حال حاضر شهرستان کهک استان قم مرکز تولید کاپشن کشور به‌شمار می‌رود.

روحی با بیان یکی از رسالت‌های سازمان بسیج سازندگی حمایت از مشاغل خُرد و نیمه صنعتی است، بیان کرد: هر ساله شاهد برپایی نمایشگاه‌های مشاغل خانگی و نیمه صنعتی در استان قم هستیم که در همین راستا نخستین رویداد تخصصی پوشاک ریحانه، از ۱۵ اسفندماه، به مدت۴ روز از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۲:۳۰ در محل سالن شهید لطفی نیاسر، واقع در خیابان اراک، قبل از پل نیروگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha