شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حماسه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرنگان رهبری در بیرجند

حوزه/ حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر صبح امروز در پیامی از حضور حماسی مردم پای صندوق های رأی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در پیامی از حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی قدردانی کرد.

در متن پیام آمده است: اکنون که با حضور پر شور و حماسی مردم عزیز در میدان سرنوشت ساز انتخابات، برگ افتخار دیگری در تاریخ این سرزمین برای نظام اسلامی و مردم عزیز رقم خورد سر به سجده می ساییم و خداوند متعال را بر این نعمت بزرگ سپاس می گوییم.

بصیرت، ایمان و زمان شناسی مردم که همیشه باطل السحر مکر و کید دشمنان بوده است این بار نیز به لطف الهی دشمنان این کشور را بیش از گذشته مأیوس نمود.
ماه ها جنگ رسانه ای بی وقفه از یک سو و مشکلات معیشتی از سوی دیگر خللی در اراده مردم ایجاد نکرد و با حضور چشمگیر وظیفه خویش را به انقلاب و شهدا ادا نمودند و بار دیگر تجلی مردم سالاری دینی در نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادند.
حال که این حضور پرشور موجبات هرچه بیشتر اقتدار و عزت کشور را فراهم نموده است، نوبت حماسه سازی مسئولین است که با تلاش مستمر و روحیه جهادی گام ها را در میدان رفع مشکلات استوارتر نموده و گره از مشکلات زندگی مردم باز نمایند.
در پایان این پیروزی بزرگ را به محضر مبارک رهبری عزیز حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه‌الله تبریک عرض می نماییم و طول عمر و رهبری آن حکیم بزرگوار را تا طلوع ولایت عظما حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنافداه از خداوند متعال مسالت داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha