شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدعلاالدین حیدری

حوزه/ علاءالدین حیدری فعال مدنی اهل سنت در یادداشتی آورده است: جمعه حضور، به دشمنان ثابت کرد که هر چه به پای ایجاد تفرقه هزینه کنید، برباد رفته و همچنین به دغدغه‌مندان این سرزمین و این نظام مقدس کماکان یادآوری کرد که اهل سنت نه با دشمنان هم‌قدم شده و نه دل در گرو آنان خواهد داشت.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، علاءالدین حیدری فعال مدنی اهل سنت در یادداشتی در رابطه با حضور با شکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند آورده است:

جمعه ۱۱ اسفند را باید روز حماسه ساز دانست، روزی که خروش ملی، سیل آسا تمام توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

روز وحدت و همبستگی، روز عِرقِ ملی، روز بودن در کنار هم، روز تعیین سرنوشت و روز حماسه حضور که همه با هم ساختیم.

دشمنان قسم خورده و نابخردان از ماه‌ها پیش در پی پروژه "قهر با انتخابات" بودند، یعنی به‌دنبال مایوس سازی، سیاه نمایی و بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به کشور و انتخابات تمام توان خودشان را به‌کار بردند.

در این میان ایجاد تفرقه و شکاف سازی قومی مذهبی در رأس برنامه‌های آنها بود و از ماه‌ها پیش با صدها رسانه و ده‌ها ابزار ارتباطی جامعه اهل سنت ایران را نشانه گرفته و با فضاسازی‌های مکارانه سعی در پیشبرد اهداف خود داشتند.

اما آگاهی، هوشمندی، دوراندیشی، آینده نگری، وفاداری به این سرزمین و باورمندی به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی همه را در وادی مصلحت و حکمت جلوس داده و با همراهی و هم قدمی نخبگان و بزرگان جامعه، همگام با مقام معظم رهبری امنیت و وحدت را ترجیح داده و حماسه ساز حضوری آگاهانه شدند.

جامعه اهل سنت ایران از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب، از کُرد تا فارس و بلوچ و ترکمن عاشقانه سرزمین و باورهایشان را پاس می‌دارند.

جمعه حضور، به دشمنان ثابت کرد که هر چه به پای ایجاد تفرقه هزینه کنید، برباد رفته و همچنین به دغدغه‌مندان این سرزمین و این نظام مقدس کماکان یادآوری کرد که اهل سنت نه با دشمنان هم‌قدم شده و نه دل در گرو آنان خواهد داشت.

علیرغم همه تبلیغات دشمنان به مانند همیشه وفا و نجابت خود را به رخ کشیدند و دست در دست دلسوزان کشور برای ناامیدی دشمنان کمر همت بستند.

تاریخ این مقطع را هم ثبت خواهد کرد و قطعا آنرا بر تارک خود حک خواهد نمود.

حماسه حضورِ جامعه اهل سنت ایران حاوی پیام‌های ژرفی است که باید تحلیل کرد و آنها را کاوید.

باید قدر این‌همه وفا و همدلی را دانست، روز جمعه شور ارومیه، حضور سیستان، اشتیاق گلستانی‌های خونگرم، رادمردی کُردها و وفاداری دیگر اقوام این را به اثبات رساند که برای این ملت هر چه کرد باز هم کم است و باید قدر این ملت را تا بی نهایت‌ها دانست.

خدمت صادقانه به ملت می‌تواند راهکار مناسبی برای قدردانی باشد.

بنده به نوبه خود از همه ملت خصوصا جامعه فرهیخته اهل سنت ایران به جهت خلق این شورِ وفا و سر دادن ندای همدلی سپاسگزاری کرده و قدردان تک تک قدم‌های شما در حضور گرم و معنادارتان هستم.

بدون شک مطالبات قانونی جامعه اهل سنت با تکیه بر قانون، حمایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حماسه حضور شما ملموس‌تر و قابل وصول‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha