یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قدمی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد در پیامی از حضور حماسی مردم شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید عبدالله قدمی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إِنَّ ٱللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَومٍ حَتَّیٰ یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنفُسِهِم

بار دیگر، اراده‌های برخواسته از اعماق اقیانوس بیکران ملت سرافراز ایران با حرکتی برخواسته از بصیرت، روز یازدهم اسفند را در تاریخ انقلاب اسلامی، جاودانه کرد. در این روز، مردم مومن و زمان‌شناس ایران اسلامی، حماسه‌آفرینی خود را با لبیک به فرمان‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مراجع معظم، به رخ جهانیان کشیدند. حضور پرشور و حماسی مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، نشان از پایبندی و وفاداری به نظام و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است.

این حضور آگاهانه و دشمن‌شکن، دشمنان و بدخواهان وحدت و عزت این ملت را ناامید کرد و روح و طراوت تازه‌ای را در کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمید و نشان داد که این ملت به درستی آرمان‌های متعالی خود را شناخته و با هوشمندی، تابع ولایت و قدردان نعمت انقلاب اسلامی است.

در پایان از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تقدیر و تشکر می‌کنم.

به منتخبین مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، توصیه می‌شود که با آگاهی و پایبندی به اصول انقلاب، راه خدمت به مردم را پیش بگیرید.

تلاش برای رفع اختلافات، مشورت با یکدیگر و ایجاد هماهنگی، اموری بسیار حیاتی است. رفع اختلافات، یک پله مهم برای ساختاری قوی و پایدار در سطح ملی است.

این توصیه برای ارتقاء سطح کیفی خدمت به مردم و پایداری نظام در کنار ترسیم طرح‌ها و برنامه‌های مستدام، می‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند.

امیدواریم با اتحاد و همدلی بین منتخبین، افکار و نظرات مختلف به سود مردم و توسعه پایدار منطقه بروجرد تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha