یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری به عنوان نماینده ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری به عنوان نماینده ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

خداوند متعال را سپاس می‌گوییم که بار دیگر ملت شریف ایران با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ حماسه‌ای دیگر آفریدند و با آراء خود پیمان مجدد با آرمان‌های رفیع امام راحل و شهدای گرانقدر و لبیک عملی به رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز بستند و دشمنان روسیاه ایران اسلامی چونان همیشه با طلوعی دیگر نومید و رسوا نمودند.

حضور به هنگام حضرتعالی در پذیرش مسئولیت بزرگ نمایندگی خبرگان رهبری به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار و اندیشمندی فرزانه با تجارب گرانبهای مدیریتی، همراه با اعتماد مردم متدین استان تهران با نصاب بالایی از آراء، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش مجلس خبرگان به عنوان‌ عالی‌ترین مجلس نظام، خواهد گردید، دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جنابعالی را از خداوند متعال مسالت دارم.

علی اکبر اسماعیلی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر
۱۳اسفند ماه ۱۴۰۲

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha