دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
چهارمین اجلاسیه فصلی مدیران و معاونین حوزه علمیه استان یزد سال ١۴٠٢

حوزه/ چهارمین اجلاسیه فصلی مدیران و معاونین حوزه علمیه استان یزد صبح امروز دوشنبه ١۴ اسفندماه ١۴٠٢ در محل مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت‌الاسلام محمد فیاضی معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد در چهارمین اجلاسیه فصلی مدیران و معاونین حوزه علمیه استان یزد به بیان پیشنهادات و راهکار های ارتقای فعالیت های پژوهشی مدارس استان پرداخت.

استاد حوزه علمیه یزد گفت: با توجه به الزامی بودن درس پژوهش برای پایه‌های ۳ و ۶، پیشنهاد می‌ شود که نسبت به امر پژوهش اهتمام ویژه شود و حتماً طبق آیین نامه ضوابط فعالیت های پژوهشی صورت گیرد تا نتیجه آن، حضور فعال در جشنواره علامه حلی رحمت الله علیه و انتشار مرتب و پیوسته نشریات مدارس باشد.
وی افزود: با توجه به ثبت نام کانون‌های علمی که توسط مدیران انجام شده است پیگیری جلسات کانون‌های علمی به صورت مرتب و طبق ضوابط و آیین نامه برگزار شود و گزارش جلسات در سامانه پژوهشگران ثبت گردد.
حجت‌الاسلام فیاضی گفت: با عنایت به جایگاه علمی استان یزد و وجود اساتید و فرهیختگان در مدارس به خصوص مدارس سطح ۳ نسبت به اجرای مصوبات مدیریت استان اهتمام به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی حداقل یک جلسه در فصل اقدام شود.
وی ادامه داد: با توجه به مجوز اخذ شده توسط مدارس سعی شود از آثار طلاب و اساتید در نشریات مدرسه استفاده گردد، خصوصا مقالات طلابی که در جشنواره علامه حلی رحمت الله علیه شرکت کرده‌اند.
حجت الاسلام فیاضی در پایان گفت: با توجه به استقبال از دوره های پژوهشی، مدیران سعی نمایند از هم اکنون برای تابستان طلاب برنامه‌ریزی کنند تا تمامی طلاب در دوره‌های مهارت‌های پژوهشی شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha