دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1142059
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
تراشیون

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون گفت: هیچ وقت برای بچه‌ها موبایل، گوشی، تبلت و کامپیوتر نخرید، بلکه برای خانواده بخرید، در این صورت می توانید فرزندان خود را کنترل کنید.

گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون در جلسه‌ای به ارائه راهکارهای درست استفاده فرزندان از گوشی و لب تاپ در خانواده پرداخت که تقدیم شما عزیزان خواهد شد:

سؤال: برای فرزندان خود موبایل بخریم یا خیر؟

جواب: هیچ وقت برای بچه های خود تلفن همراه، کامپیوتر، آی پد، تبلت و لب تاپ نخرید.

حالا والدین سؤال می کنند که این بچه درسش را چطور بخواند؟ جواب این است که برا بچه ها نخرید ولی برا خودتان بخرید، اشکال ندارد.

مثلا زمانی که می گوییم بچه هایمان در ایام درس یا برای استفاده از این ابزار دوست دارند با تبلت وارد فضای مجازی شوند، در این صورت اشکال ندارد که پدر خانواده برای مادر خانواده یک تبلت بخرد و به بچه ها هم بگویید که من این تبلت را برای مادرتان خریدم؛ حالا برای استفاده از دروس خودتان از مادرتان اجازه بگیرید و استفاده کنید و با این روش می توان مدیریت کرد.

وقتی برای فرزندتان کامپیوتر می خرید، آن هم در یک اتاق مجزا با مانیتور رو به دیوار، در این صورت کنترل کردن آن غیر ممکن است و با عدم رعایت موارد گفته شده، هیچ وقت نمی توان به بچه ها تذکر داد که مثلا مانیتور کامپیوتر نباید رو به دیوار باشد.

وقتی کامپیوتر را برای خانواده می خرید در این صورت اختیارش را دارید که آن را در هر جای خانه قرار بدهید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha