شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عین الکمال، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی

حوزه/ حجت الاسلام عین الکمال گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات ستودنی است و از تمام کسانی که در این شرایط حساس و موقعیت کنونی نقش ایفا کردند به ویژه دانشجویان که در صحنه جهاد تبیین به خوبی نقش آفرینی بودند تقدیر می کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام رمضانعلی عین الکمال، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی، در جمع پایوران ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات ستودنی است و از تمام کسانی که در این شرایط حساس و موقعیت کنونی نقش ایفا کردند به ویژه دانشجویان که در صحنه جهاد تبیین به خوبی نقش آفرینی بودند تقدیر می کنیم.
حجت الاسلام عین الکمال افزود: مقام معظم رهبری وظایف مهم و خطیری را بر عهده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرار دادند؛ بنابراین پایوران این مجموعه باید تلاش خود را بکار بگیرند تا در جهت افزایش معنویت در مجموعه سپاه پاسداران و بسیج اقدام موثر و بهنگام کنند.

وی گفت: ظرفیت ها و بسترهایی که امروز در بسیج دانشجویی وجود دارد در واقع در هیچ یک از مجموعه های دیگر نیست و برآیند نقاط قوت در این مجموعه وجود یک ظرفیت بخصوص و بالقوه که برای کار کردن و جهاد جایگاه ویژه ای است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: نمایندگی ولی فقیه باید در خصوص بصیرت افزایی و افزایش معنویت در بسیج بی وقفه تلاش کند و همراه با اجرای برنامه ها توسط نیرو ها و رده فرماندهی به موازین شرعی توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha