شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و محمد کرمی استاندار با صدور پیامی مشترک از توجه ویژه و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به سیل زدگان جنوب استان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و محمد کرمی استاندار با صدور پیامی مشترک از توجه ویژه و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به سیل زدگان جنوب استان تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بعد از سلام و تحیت، خداوند منّان را سپاسگزاریم که در عصر حاضر متنعّم به نعمت حضور رهبری عالی‌قدر، فرزانه و آگاه به مسائل زمان خویش هستیم.

پیام امیدبخش و سنجیده حضرتعالی پیرامون کمک به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان که نشانگر عنایت ویژه و پیوسته حضرتعالی به این استان است، مایه دلگرمی مردم نجیب، غیور و ولایتمدار بلوچ و سیستانی گردید. مردمی که با حضور پررنگ و همیشگی خود در صحنه‌های مختلف و آوردگاه‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عشق و ارادت شان را نسبت به میهن، نظام و انقلاب و رهبر و مقتدای شان در عمل ثابت نموده‌اند.

پیام سراسر مهر حضرتعالی در شرایطی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان با مشکلات سیلاب درگیر بوده و مسئولان کشوری و استانی مشغول و در تلاش برای رفع مشکلات این منطقه هستند، مایه دلگرمی آسیب‌دیدگان از سیلاب و موجب تقویت عزم مسئولان و گروه‌های جهادی برای رفع آسیب‌ها و کاهش مشکلات این منطقه گردید.

اینجانبان به نمایندگی از مردم شریف و غیرتمند سیستان و بلوچستان از دستور مبارک حضرتعالی که چون نوری امیدبخش بر جان‌های خسته آسیب‌دیدگان و کارگزاران در عرصه جهاد خدمت پرتو افکند، تقدیر و تشکر می‌نماییم و از درگاه خداوند متعال طول عمر حضرتعالی رهبر حکیم، فرزانه و مقتدرمان را تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) خواستاریم و امیدواریم سایه مبارک‌تان بر سر مسلمین و مستضعفین عالم مستدام باشد. ان شاءالله بِمنّه و عمیم فضله

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha