شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله امامی کاشانی

حوزه/ پروفسور سید لطیف حسین شاه کاظمی گفت: آیت الله کاشانی از شخصیت های بزرگ اسلام است. و همواره مدافع اسلام بود و برای گسترش و ترویج آن کوشا بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» مراسم بزرگداشت آیت الله امامی کاشانی خطیب و امام جمعه تهران در علیگر هند برگزار شد که در آن علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین سید شباب حیدر خطیب و پیش نماز سالن امامیه، دانشمندان مختلفی از جاهای مختلف جهان از طریق فضای مجازی شرکت و سخنرانی کردند. پروفسور سید لطیف حسین شاه کاظمی گفت: وی از شخصیت های بزرگ اسلام است. و همواره مدافع اسلام بود و برای گسترش و ترویج آن کوشا بود.

دکتر شجاعت حسین شاعر نامی متخصص زبان و ادبیات انگلیسی ضمن ابراز تأسف و تاثر از درگذشت آیت الله امامی کاشانی، اظهار داشت: دوست و یار وفادار مقام معظم رهبری، از دنیا رفت. جهانیان از وجود وی بهره می گرفتند و شخصیتی تاریخی بود. آیت الله کاشانی نمونه برتر مجاهدت است.

عادل حیدر پژوهشگر و فعال اجتماعی از اروپا به صورت آنلاین شرکت کرد و گفت: آیت الله امامی کاشانی یکی از راهروان راه پیامبران، عالم برجسته و بی نظیر بود. وی خدمت به دین و تلاش برای گسترش آن را وظیفه خود می دانست. و با شجاعت و شهامت از دین اسلام دفاع می کرد.

مهندس سید حیدر عابدی از برلین آلمان در این جلسه حضور داشت و ضمن ادای احترام به آیت الله کاشانی گفت: آیت الله کاشانی تمام زندگی خود را وقف دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی کرد. و این کار بزرگ و دشوار است.

شاعر نامی اسعد رضوی نیز به صورت آنلاین از مظفرپور هند نیز بیان داشت: مدافع اسلام و انقلاب به دار ابدی سفر کرده است. مسلمانان به ویژه شیعیان متحمل ضایعه جبران ناپذیری شده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید شباب حیدر در سخنانی اظهار داشت: آیت الله کاشانی عالم بزرگ دینی و محب اهل بیت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha