دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهیان نور در کاشان

حوزه / کاروانی ۲۲۰ نفره از دانشجویان دانشگاه کاشان با بدرقه معاون فرهنگی واجتماعی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان و دانشجویان دانشگاه پس از قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، کاروانی ۲۲۰ نفره از دانشجویان دانشگاه کاشان با بدرقه معاون فرهنگی و اجتماعی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان و دانشجویان دانشگاه پس از قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه کاشان افزود: این دانشجویان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان، به وسیله پنج دستگاه اتوبوس، دو اتوبوس ویژه برادران و سه اتوبوس ویژه خواهران امروز سفر خود را برای بازدید از مناطق دفاع مقدس و یادمان شهدا در جنوب کشور آغاز کردند که تا بیستم اسفند ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

علیرضا پوران خاطرنشان کرد: دانشجویان بعد از میثاق با شهدای گمنام دانشگاه کاشان در ابتدای سفر خود به عنوان اولین یادمان به زیارت شهدای گمنام راوند رفتند و بعد از سخنرانی و اجرای برنامه کوتاهی راهی سفر معنوی راهیان نور شدند.

وی افزود: اردوهای راهیان نور دانشجویی ظرفیتی بسیار ارزشمند برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری و فرصتی برای آشنایی جوانان با سیره ی شهدای عزیز است که همین نکته یکی از اهداف برپایی هر ساله این اردو است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان هدف از برگزاری این اردو را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن دانشجویان با معارف دفاع مقدس، و سیره شهدا و رزمندگان دانست و افزود: در طی این اردو دانشجویان از مکان های فتح المبین، فکه، کانال کمیل، هویزه، طلاییه، اروندکنار، شلمچه و... بازدید می کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha