شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1142680
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
رادیو قم و ماه مبارک رمضان

حوزه/ رادیو قم با تدارک ۳ ویژه برنامه زنده برای سحرها، افطارها و شب های ماه مبارک رمضان در خدمت روزه داران و میهمانان ماه بندگی خدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، رادیو قم با ویژه برنامه‌های زنده «شمیم اجابت» ویژه سحرهای ماه مبارک رمضان، «ماه من سلام» ویژه افطارهای ماه مبارک رمضان و «ضیافت کریمانه» ویژه شب های ماه بندگی خدا، در خدمت شنوندگان و روزه داران هم استانی است.

ویژه برنامه «شمیم اجابت» برای همراهی رسانه استانی با روزه داران در سحر های ماه مبارک رمضان و با هدف افزایش آگاهی مخاطبان با آداب، احکام و فضائل این ماه از روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ و از ساعت ۳:۳۰ بامداد به مدت ۹۰ دقیقه میزبان مخاطبان و روزه داران هم استانی است و تلاش دارد نسل جوان را با برکات ماه مبارک رمضان آشنا و از این فرصت معنوی برای تقویت و تحکیم فضائل اخلاقی در جامعه استفاده کند.

ویژه برنامه «ماه من سلام» نیز برای همراهی رسانه استانی با روزه داران در لحظات عرفانی افطار از ۲۱ اسفند یعنی یک روز قبل از ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه میزبان شنوندگان رادیو قم است و با آیتم های متنوع گزارش، کارشناسی، معرفی کتاب، بیان حکایات و نکات تغذیه ای در ماه مبارک رمضان تلاش میکند از فرصت های معنوی این ماه برای تقویت و تحکیم فضایل اخلاقی در جامعه استفاده کند.

برنامه «ضیافت کریمانه» هم ویژه برنامه ای برای شب های ماه مبارک رمضان است که با هدف پوشش برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان، ایجاد فضای معنوی در شب های پر فضیلت رمضان و ارتباط معنوی مردم با مکان‌های مقدس به ویژه حرم بانوی کرامت پخش خواهد شد.

این ویژه برنامه که با حضور کارشناسان و مداحان و در بخشی هم به مناجات خوانی می‌پردازد روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهار شنبه و جمعه‌های ماه مبارک رمضان به صورت زنده از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و از ساعت ۲۲ به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم مخاطبان صدای مرکز قم می‌شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha