یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1142719
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور صبح جمعه به منظور بهره برداری از چند طرح بزرگ تولیدی صنعتی از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، رئیس جمهور به منظور بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی، زیربنایی، تولیدی و خدماتی، در حوزه‌های آب، نفت، فولاد، سلامت و صنعت وارد دزفول در استان خوزستان شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه برای هشتمین بار در دوران ریاست دولت سیزدهم، برای افتتاح و بهره‌برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، طرح غدیر به منظور آبرسانی به ۲۶ شهر و هزار روستای استان خوزستان و تصفیه‌خانه شهرهای شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین و همچنین طرح آبرسانی به شهرهای دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک به استان خوزستان سفر کرد.

در این سفر عملیات اجرایی طرح آب فدک با هدف آبرسانی به شمال شرق خوزستان و شهرهای ایذه، باغملک، قلعه تل، میداوود، صیدون، رامهرمز و هفتکل و ۶۹۰ روستای منطقه نیز آغاز می‌شود و طرح‌های آبرسانی و پایدارسازی آب پایانه‌های شلمچه و چذابه و بیش از ۱۷۰۰ روستای دیگر نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

افتتاح چندین طرح فولادی از جمله کارخانه فولاد زمزم ۳ نیز از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به خوزستان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha