دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/نماز جمعه شهرستان خلخال

حوزه/حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خلخال با اشاره به نیاز آب کشاورزی در منطقه، تخصیص حق‌آبه مردم خلخال و کوثر از سد کوثر و آب رودخانه قزل‌اوزن را بسیار حائز اهمیت دانست و از مسؤولان شهرستان و استان خواست تا در دور دوم سفرهای ریاست جمهوری به این موضوع توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خلخال با اشاره به نیاز آب کشاورزی در منطقه، تخصیص حق‌آبه مردم خلخال و کوثر از سد کوثر و آب رودخانه قزل‌اوزن را بسیار حائز اهمیت دانست و از مسئولان شهرستان و استان خواست تا در دور دوم سفرهای ریاست جمهوری به این موضوع توجه کنند.

وی اشتغال را اصلی‌ترین مطالبه مردم خلخال عنوان کرد و افزود: وضعیت اشتغال شهرستان خلخال اصلا مناسب نبوده و این وضع در شأن نظام و مسئولان انقلابی نیست و باید برای بهبود وضعیت اشتغال در این شهرستان، برنامه‌ریزی اساسی صورت بگیرد.

امام جمعه خلخال به نقش مهم مساجد اشاره و روز تأسیس کانون فرهنگی و هنری مساجد را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: مسجد، مرکز تبلیغ است و از آغاز رسالت حضرت رسول اکرم (ص) این مهم در اولویت‌های ائمه اطهار بوده است و با توجه به این جایگاه مسجد، ضرورت دارد که برنامه‌های شایسته‌ای برای اجرا در شهرستان پایه‌ریزی شود.

حجت‌الاسلام اسدی به ظرفیت رودخانه‌های شهرستان خلخال و سفر وزیر کشور به خلخال اشاره کرد و ادامه داد: در سفر وزیر کشور هم اهمیت رودخانه‌های سطح شهر به ویژه در حوزه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت؛ بهسازی مسیر رودخانه زاویه سادات در شهر خلخال نیز باید مورد توجه واقع شود چرا که این ظرفیت نیز باید در جذب گردشگری و توسعه آن، نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی از ادارات تأثیرگذار مانند دانشکده علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، گردشگری، شهرداری، اداره آب و فاضلاب و سایر دستگاه‌های دولتی خواست تا با برنامه‌ای مدون و قوی در حل مشکلات شهرستان سهیم باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha