شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
غلامحسین مهدوی نژاد

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت: ملت در جهاد انتخابات خوش درخشیدند و مردم پیروز و استکبار شکست‌خورده نتیجه انتخابات هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان، در مصلای این شهر اظهار داشت: روزه‌خواری در ملاء عام جُرم محسوب می‌شود، انتظار می‌رود آحاد جامعه نسبت به حفظ حرمت روزه‌داران اهتمام ورزند.

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: والدین و مسوولان مدارس در تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به روزه‌گرفتن در ماه مبارک رمضان از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

وی با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان، ابراز کرد: مومنان با تزکیه روح خود را برای واردشدن به ماه رمضان ماه مهمانی خداوند آماده کنند.

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران، ابراز کرد: عزت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست.

وی بیان کرد: ملت در جهاد انتخابات خوش درخشیدند و مردم پیروز و استکبار شکست‌خورده نتیجه انتخابات هستند.

به گفته امام جمعه موقت سمنان، دشمن با القای یاس و ناامیدی در جامعه به دنبال کاهش مشارکت بود، اما ملت با حضور پرشور دشمنان را مایوس کردند، در انتخابات نقاط ضعفی هم وجود داشت که باید برای دوره‌های بعدی رفع شود.

وی گفت: انتخابات در نهایتِ سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری برگزار شد، دشمن با یک تهاجم جهانی به دنبال مشارکت زیر ۲۰ درصد بود، اما مشارکت بیش از ۴۰ درصد رقم خورد.

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد اضافه کرد: امید می‌رود منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی در چهار ساله پیش‌رو بیش از پیش در رفع مشکلات مردم و انجام کارهای عقب‌مانده اهتمام ورزند.

وی با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب، افزود: توصیه می‌شود مدیریت مصرف آب در بخش‌های مختلف مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha