جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج با تاکید بر اینکه در این انتخابات پیروز اصلی خود ملت بودند، گفت: ملت ایران در ۱۱ اسفند نشان دادند که علیرغم مشکلات موجود همچنان این نظام و انقلاب را دوست دارند بنابراین مدیران، مسئولان و دولتمردان باید به فکر حل مشکلات مردم کشور باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی با اشاره به جایگاه والای شهیدان در نزد خداوند، اظهار داشت: شهیدان انسان‌های بزرگی بودند که برای حفظ این انقلاب و نظام جان خود را فدا کردند.

امام جمعه شهرستان سنندج ادامه داد: تمامی کسانی که دنیا را وداع می‌گویند اقامه نماز میت و کفن بر آنان واجب است، حتی بر پیامبران الهی، اما شهدا زمانی که به شهادت می‌رسند نیازی به نماز میت و کفن ندارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: شهدا می‌توانند به عنوان شفاعت کننده ما در آن دنیا نزد خداوند باشند و این نشان از جایگاه والای این عزیزان دارد.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات موجود در سطح کشور و جامعه، عنوان کرد: از مسئولان درخواست داریم که به مشکلات موجود و وضعیت اقتصادی مردم توجه بیشتری داشته باشند و نیز در بحث اشتغال کارهای زیربنایی را به درستی انجام دهند.

ماموستا رستمی در ادامه با اشاره به حماسه آفرینی مردم ایران در ۱۱ اسفند ماه امسال، خاطرنشان کرد: ملت ایران علیرغم تمامی توطئه‌ها و دسیسه ها و جنگ رسانه‌ای دشمن باز هم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی توجه جهانیان را به خود جلب کردند، بنابراین می‌طلبد که جواب این حس میهن پرستی و روحیه انقلابی ملت ایران به خوبی داده شود و مطالبات آنان پیگیری گردد.

امام جمعه شهرستان سنندج با تاکید بر اینکه در این انتخابات پیروز اصلی خود ملت بودند، گفت: ملت ایران در ۱۱ اسفند نشان دادند که علیرغم مشکلات موجود همچنان این نظام و انقلاب را دوست دارند، بنابراین مدیران، مسئولان و دولتمردان باید به فکر حل مشکلات مردم کشور باشند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر منتخبان مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: در حال حاضر ۴ نفر از اعضای مجلس خبرگان رهبری از برادران اهل سنت هستند که دو نفر از این افراد از استان سیستان و بلوچستان و دو نفر دیگر از استان خودمان کردستان هستند.

امام جمعه شهرستان در ادامه با اشاره به فرار رسیدن ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: باید قدر این ماه عزیز و بزرگ را به خوبی بدانیم و از معنویات آن بهره‌مند شویم و خود را از گناه دور کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha