پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کتاب شعر زیتون

حوزه/ نیکزاد از رونمایی از کتاب «شعر زیتون» به عنوان یکی از دستاوردهای مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

 فهیمه نیکزاد در حاشیه برگزاری نمایشگاه «آفرینه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها پس از حمله وحشیانه رژیم صهیونیست‌ها به مردم بی دفاع غزه، دو کنش هنرمندانه با نگاه متعهدانه برگزار کرد.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: پس از فراخوان پویش طوفان الاقصی، ورکشاپ تخصصی ویژه گروه هنرمندان تجسمی برگزار شد که بانوان متعهد و طلاب جوان، در حمایت از قدس شریف و کودکان پی پناه غزه، ۱۱ اثر فاخر هنری با تکنیک‌های مختلف نقاشی خلق کردند.

نیکزاد افزود: یکی دیگر از عرصه‌های فراخوان پویش طوفان الاقصی در زمینه تولید و نشر آثار هنری ادبی بود که جلسه تخصصی «عصر شعر زیتون» با حضور بانوان شاعر آیینی ملی و بین المللی استان قم و شاعران جوان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

وی تصریح کرد: حاصل نشست «عصر شعر زیتون» و آثار هنرمندان تجسمی، کتابی با عنوان «شعر زیتون» است که با حضور خانم برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و جمعی از معاونان، مدیران و مسئولان این مؤسسه در نمایشگاه آفرینه رونمایی شد.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: کتاب «شعر زیتون» به زودی از سوی انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به مرحله انتشار و چاپ می‌رسد.

نیکزاد بیان کرد: در این کتاب، ۲۸ شعر از ۱۳ بانوی شاعر فرهیخته در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم غزه منتشر و با آثار خلق شده توسط هنرمندان تجسمی آراسته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha