یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیده معصومه طباطبایی

پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: اگر حقیقتاً می خواهیم از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم، لازمه اش دغدغه داشتن و جدیت در عرصه جهاد تبیین است.

سیده معصومه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: این که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب فرمودند جهاد تبیین یک فریضه فوری و قطعی است اولاً باید دانست که این مهم مربوط به مناسبت ها و بازه های زمانی همچون انتخابات نیست بلکه در همه ایام سال باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ثانیاً هم این که جهاد تبیین و دغدغه مندی در این رابطه، لازمه دفاع و حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است؛ ارزش ها و آرمان هایی که صدها هزار شهید و جانباز به خاطر آن تقدیم کرده ایم و به لطف الهی همچنان هم بر همان اصول و عقائد استوار هستیم.

کارشناس فرهنگی همچنین گفت: به تعبیر حضرت آقا، ما در حال حاضر در یک پیچ مهم تاریخی قرار داریم و لازمه عبور از این پیچ و دست یابی به اهداف والای انقلاب و نظام اسلامی، ایستادگی، صبر و مجاهدت است که به لطف الهی ملت ایران در این زمینه ها همواره سرآمد بوده اند، منتهای مراتب امروز بیش از پیش برای بصیرت افزایی در جامعه نیازمند جهاد تبیین هستیم.

وی با بیان این که معرفی و تبیین معارف دینی به مردم مهم ترین رسالت حوزه و حوزویان است، ابراز داشت: یکی از اهداف مهم در بیانیه گام دوم، تمدن سازی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است که حوزه و دانشگاه با تبیین معارف دینی و تقویت روحیه انقلابی در درون خود بهتر می توانند این هدف را محقق نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha