دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شورای زکات

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت : با گسترش فرهنگ زکات در جامعه بخشی از مشکلات اجتماعی مانند فقر برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان امروز در شورای زکات هرمزگان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در دفتر امام جمعه بندرعباس تشکیل شد، اظهار داشت: استان هرمزگان قابلیت‌های متنوعی در بخش کشاورزی و دامی دارد و در پرورش شتر نیز سومین استان با ظرفیت بسیار بالایی است.

وی با بیان اینکه گندم از محصولات کشاورزی رو به رشد در هرمزگان است که در مناطق شمالی استان رونق دارد و در آینده در بخش‌های دیگر استان نیز شاهد توسعه آن خواهیم بود، افزود: تولید خرما و تنوع گونه‌ای آن در منطقه سبب استقبال مردم به کاشت درخت خرما با وجود رقبای آن شده که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: در هرمزگان تاثیر و تأثر پذیری جامعه اهل سنت با شیعه در برخی بخش‌ها وجود دارد، تاثیر پذیری جامعه اهل سنت از سبک زندگی شیعه و تاثیر پذیری شیعه در فرهنگ پرداخت زکات از اهل سنت وجود دارد.

امام جمعه بندرعباس گفت: از همه دستگاه‌های متوالی امر زکات و دستگاه‌های فرهنگی و به‌ویژه ائمه جمعه و جماعت می‌خواهم که فرهنگ زکات را در جامعه گسترش دهند، تا بخشی اجتماعی مانند فقر در جامعه برطرف شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha