یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تهیه بسته محتوایی ویژه مبلغان

حوزه/ بسته محتوایی ویژه مبلغان در ماه مبارک رمضان در شبکه معارف اهل‌بیت(ع) به همت معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بسته محتوایی ویژه مبلغان در ماه مبارک رمضان در شبکه معارف اهل‌بیت(ع) به همت معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

برای بهره‌مندی مبلغان از محتوای متقن و صحیح در ایام تبلیغ، بسته محتوایی ویژه ماه مبارک رمضان در بستر شبکه بین المللی معارف اهل‌بیت(ع) تهیه شده است، در این مجموعه محتوایی بیش از ۱۰,۰۰۰ منبع محتوایی به ۲۶ زبان در قالب کتاب، کتاب الکترونیکی و مقاله فراهم گردیده است. علاقه‌مندان برای دسترسی به این بسته محتوایی می‌توانند به شبکه معارف اهل‌بیت(ع) به آدرس https://abknowledge.net و انتخاب بنر مجموعه موضوعی ماه مبارک رمضان مراجعه نمایند.

از ویژگی‌های این بسته محتوایی، دسترسی به منابع به صورت شبکه‌ای است به این نحو که با انتخاب یک منبع توسط کاربر، ترجمه به زبان‌های مختلف و همچنین منابع مرتبط به آن، نیز برای کاربر نمایش داده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌‎های این شبکه، نمایش مصور داده‌ها به صورت گراف دانش است. گراف‌های دانش داده‌ها را به شکل گرافیکی سازماندهی نموده و روابط بین آن‌ها را به طور دقیق نمایش می‌دهد. از مهم‌ترین کارکردهای گراف‌های دانش، کشف الگوها و روابط بین موجودیت‌های داده‌ای است که درک تعاملی و تصویری مناسبی را برای کاربران شبکه بین‌المللی معارف اهل‌بیت(ع) فراهم می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha