دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قیام دشت

حوزه/ امام جمعه قیام دشت به عنوان رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها قیام‌دشت از توابع شهرستان ری معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها قیام دشت از توابع شهرستان ری با تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات حجت الاسلام و المسلمین امیری رئیس هیئت امنای سابق این مدرسه علمیه و تشکر و قدردانی از مدیر و کادر این مجموعه، حجت الاسلام و المسلمین طزری، امام جمعه قیام دشت را به عنوان رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها قیام‌دشت معرفی کرد.

«فرهنگ» اساس کار است

وی در این مراسم با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه برکت، مغفرت و رحمت الهی، گفت: اگر مسئولین کارهایی از جمله عمرانی یا غیره انجام می دهند، به فعالیت های فرهنگی به عنوان اساس کار توجه نمایند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، با اشاره به ترویج خداترسی در جامعه، تبیین کرد: اگر بتوانیم در جامعه ای خداترسی را رواج دهیم، قطعا برکات این کار در سطح جامعه قابل لمس خواهد شد، باید به گونه ای فعالیت کنیم که جامعه به سمت خدا ترسی برود و اگر این موضوع به خوبی تبیین شود، در آن جامعه فساد وارد نخواهد شد.

رسالت حوزه های علمیه تعلیم و تأدیب جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین کبیریان با نگاه به حوزه‌های علمیه خواهران، بیان داشت: حوزه های علمیه خواهران نقش محوری را در جامعه دارند و رسالت حوزه علمیه خواهران تعلیم و تأدیب جامعه است.

وی افزود: اگر شرایط را به گونه ای فراهم کردیم، که تربیت دینی و ادب الهی برای خانم ها فراگیر شود؛ نتیجه آن جمع شدن تمام خیرات در آن خانه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با اشاره به آیه ۱۴۸ سوره مبارکه بقره، تشریح کرد: باید به دنبال اصلاح نقطه های کلیدی جامعه باشیم، در کار خیر باید سبقت گرفت و الحمدلله این روحیه در مسئولین این شهر که با جان و دل در راستای خدمت رسانی به مردم و کار فرهنگی تلاش و کوشش می کنند دیده می شود.

وی در پایان گفت: ان شاءالله رضایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در کارهای ما دیده شود.

رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران قیام دشت معارفه شد

رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران قیام دشت معارفه شد

رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران قیام دشت معارفه شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha