یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
یبر

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از اعزام ۴۵۰ مبلغ به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای فعالیت تبلیغی درمساجد وهیئات مذهبی به مناطق شهری و روستایی خبرداد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون ضعف در پرداختن به قرآن اشاره کرد واظهار داشت: معظم له گفتمان سازی و تبدیل کردن مفاهیم قرآنی به مسلمات فکری را مهمترین راه برای حل ترویج مبانی قرآنی می دانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان به اعزام ۴۵۰ مبلغ به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای فعالیت تبلیغی در مساجد و هیات مذهبی به مناطق شهری و روستایی خبرداد و افزود: این روحانیون و مبلغین دینی هم مقیم منطقه هم نیروهای اعزامی از قم هستند که با شروع ماه مبارک رمضان بر اساس هماهنگی های انجام شده به روستاها و دیگر مناطق کاشان اعزام می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یاد آورشد: اعزام مبلغان مقیم و غیر مقیم به روستاها و دیگر مناطق شهری به منظور پرداختن به مسائل جامعه و پاسخگویی به مسائل شرعی با تکیه بر فرهنگ اندیشه تابتاک قرآن همه ساله انجام می شود.

حجت الاسلام بصیرتی همچنین از پیش بینی اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برای تبیین احکام دینی و اسلامی، جلسات محفل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان و به شکل وسیع و منظم از سوی خادمان قرآن، موسسات قرآنی، خانه های قرآنی، کانون های قرآنی و عترت در سطح شهرستان کاشان خبرداد و ابراز داشت: امسال جریان ملی هم افزایی قرآن در سطح گفتمان سازی طرح«زندگی با آیه ها » انس با ۳۰ فراز قرآن و بیان مفاهیم انس با الفاظ و حفظ ۳۰ فراز و کنش گری نسبت به محتوای آیه‌ها با محوریت تعلیم و عمل به آیه ها اجرا می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یاد آورشد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با کلیه مجموعه های مختلف قرآنی اجرای طرح « زندگی با آیه ها» به عنوان حلقه وصل همه فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان قرار است با یک حرکت هم افزایی ملی و منطقه ای شکل بگیرد.

حجت الاسلام بصیرتی به اجرای جلسات جزء خوانی قرآن در بسیاری از مساجد شهرستان کاشان اشاره کرد و یاد آورشد: در این جلسات علاوه بر قرائت قرآن، به موضوع تدبر در قرآن نیز برای عموم پرداخته خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در پایان از اعلام آمادگی این اداره برای اعزام مبلغ به روستاها اشاره کرد و تصریح کرد: عموم مردم به خصوص شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای شهرستان کاشان و معتمدان محلی انتظارداریم در صورت نیاز به مبلغ دینی، هرچه زودتر با مراجعه به این اداره درخواست خود را ارائه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha