دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه جنگ و ایثار جان خود ایران اسلامی را به پیروزی رساندند و ما امروز هرچه داریم به برکت خون این شهداست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین نجفقلی زاده سرایی شنبه، امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر با اشاره به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر در مقابل بمباران تبلیغاتی دشمنان با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه همه توطئه‌های دشمنان را با شکست روبرو کردند.

وی در ادامه به خاطرات دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه جنگ و ایثار جان خود ایران اسلامی را به پیروزی رساندند و ما امروز هرچه داریم به برکت خون این شهداست.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی تفکر و اندیشه بسیج را راهگشایی برای حل مشکلات کنونی کشور برشمرد و افزود: امروز باید تفکر بسیجی بیشتر در جامعه تبیین و ترویج پیدا کند.

وی همچنین بالاترین تحول انسان را گذشتن از جان خود برشمرد و گفت: انسان تا از سیم خاردار نفس خود عبور نکند به موفقیت نخواهد رسید و هستند مردان بزرگی که برای دفاع از انقلاب و رسیدن به آرمان‌ها و اندیشه‌های امامین انقلاب، شهدا، بسیج و… شبانه روز در تلاش هستند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده امام جمعه اهر نیز در این مراسم گفت: علیرغم اینکه دشمنان تلاش می‌کردند انتخابات ۱۱ اسفند ماه را به رفراندومی علیه نظام تبدیل کنند، ولی بار دیگر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای این توطئه دشمنان را با شکست روبرو کرد و این در راستای هدایت‌ها و فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری بود.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: حضور مردم در انتخابات پیامی برای مسئولان جمهوری اسلامی ایران داشت که رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم از مهمترین این پیام ها بود که امیدواریم مسئولان در رفع مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردم توجه ویژه کنند.

وی همچنین با اشاره به نقش و وظیفه خطیر سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: حجت الاسلام سید تقی امیر فاطمی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر یکی از مسئولان فعال و تلاشگر در اجرای برنامه‌های محوله بودند که امیدواریم در سمت‌های بعدی خود نیز موفق و سربلند باشند.

با حضور حجت الاسلام و المسلمین سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه اهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، حجت الاسلام احد صادقیان به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر معرفی و از خدمات و تلاش‌های بیش از پنج سال حجت الاسلام سید تقی امیر فاطمی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha