شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی همدانی

مبلغ بین المللی گفت: شیعه در مناطقی از هندوستان از لحاظ فکری و فرهنگی در اوج اضطرار است و دست او به سوی ایران دراز است و امید مضطرین شیعه در دنیا به ایران و قم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی همدانی در جلسه طلاب و فضلای بهار و اسدآباد اظهار داشت: طلاب و فضلا باید بدانند که در دنیای امروز ظرفیت ها، استعدادها و زمینه هایی بسیاری برای کار وجود دارد و می توانیم برای توسعه تشیع، گام های بزرگی برداریم.

وی ابراز داشت: سابقه و رزومه یک عالم دینی، فعالیت های او برای گسترش اسلام و تشیع است؛ نه مسئولیت های او در پست های گوناگون؛ بنابراین ضروری است که برای توسعه تشیع تلاش زیادی انجام دهیم.

این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: بنده از سال ۱۳۸۶ اولویت فعالیت خود را در تبلیغ در خارج از کشور گذاشته و تا به امروز در این مسیر مشغول به فعالیت هستیم.

سخنران این جلسه بیان داشت: شیعه در برخی از مناطق خارج از کشور از لحاظ فکری و فرهنگی در اوج اضطرار است و دست او به سوی ایران دراز است و امید مضطرین شیعه در دنیا به ایران و قم است؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم با کمک مردم، کارهایی را در آن مناطق انجام دهیم و متأسفانه وهابیت در برخی از مناطق کارهای زیادی انجام داده و مردم را شستشوی مغزی داده اند.

این مبلغ بین المللی گفت: تمام فعالیت های ما مردمی بوده و ریالی از بودجه دولتی و حوزه استفاده نشده است؛ اما تمام کارهای ما به نام ایران و حوزه تمام می شود.

این استاد حوزه در پایان اظهار داشت: رسیدن به فعالیت شاخص و کلان، پشتوانه علمی و دانشی می خواهد تا مردم به شما اعتماد کرده و با شما همکاری نمایند و این مهم جز با تلاش به دست نمی آید.

امید مضطرین شیعه در دنیا به ایران و قم است

گفتنی است در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام ذوالفقاری، نماینده طلاب بهار و اسدآباد نیز به ارائه گزارشی از وضعیت طلاب و فضلا و فعالیت های آنان پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha