دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
واحدی

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه قم بجا آوردن حق تلاوت قرآن را به معنی زندگی کردن بر مبنای آیه‌های قرآن دانست و گفت: معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه قم حمایت خود را از طرح بزرگ زندگی با آیه‌ها اعلام می‌کند و نسبت به اجرای این طرح همکاری لازم را با سایر مجموعه‌های قرآنی کشور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین واحدی در همایش تبیین بزرگترین طرح هم افزای قرآنی کشور با عنوان «زندگی با آیه‌ها» که با حضور فعالان قرآنی حوزه علمیه قم از جمله مدیران مدارس علمیه، معاونان تهذیب، اساتید قرآن، مسئولان دارالقرآن و العترة علیهم السلام، فرماندهان بسیج و مبلّغان قرآنی در مدرسه علمیه امام کاظم علیه السلام برگزار شد، فعالیت‌های قرآنی را از برکات خداوند برای ما دانست و اظهار کرد: در قرآن آمده است که خداوند متعال و ملائکه‌اش همواره بر انسان صلوات می‌فرستند تا او را از تاریکی و ظلمت به طرف نور هدایت کنند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال برای هدایتش مسیر مشخص کرده است، گفت: مسیر هدایت خداوند متعال قرآن است و افرادی می‌توانند از این مسیر حرکت کنند که قرآن را تلاوت کرده و حق تلاوت قرآن را بجا آورند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه قم، بجا آوردن حق تلاوت قرآن را به معنی زندگی کردن بر مبنای آیه‌های قرآن دانست و گفت: باید سبک زندگی خود را با استنطاق آیات قرآن کریم تعیین و تنظیم کنیم و این کار نیازمند انس با قرآن است.

وی با اشاره به طرح بزرگ زندگی با آیه‌ها، گفت: معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه قم حمایت خود را از این طرح بزرگ اعلام می‌کند و نسبت به اجرای این طرح همکاری لازم را با سایر مجموعه‌های قرآنی خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha