دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق - مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ ارتباط دو سویه حوزویان با مردم و حرکت های جهادی حوزویان، نتیجه ایثار و از خودگذشتگی و همراهی شما همسران طلبه جهادی و مبلغ می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران در حاشیه همایش تجلیل از مسئولین گروه های جهادی و تبلیغی در پیامی خطاب به همسران جهادگران حوزوی از نقش مهم و ایثارگری این همسران تقدیر و تشکر نمود.

متن پیام ایشان به این شرح است:

قال رسول الله : اقرب الناس من درجة النبوه اهل العلم و الجهاد

همسران معزز مسئولان گرامی گروههای جهادی-تبلیغی حوزه علمیه استان تهران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد وآل محمد و با تقدیم احترام و تبریک اعیاد شعبانیه، از آنجا که با حضور به موقع و تلاشهای مجاهدانه و خالصانه گروههای جهادی و تبلیغی در صحنه های مختلف غمخواری و خدمت به مردم و جهاد تبیین، عرصه های جدید و موثری در ارتباط دو سویه حوزویان با مردم رقم خورده است و این حرکت میمون و مبارک که احیاء سنت سلف صالح و علمای مجاهد مکتب حقه شیعه و در طول تاریخ خود و مورد تاکید و تأیید رهبر معظم انقلاب می‌باشد، نتیجه تلاشهای خالصانه همسران گرامی شما و همکاران محترمشان و ایثار و از خودگذشتگی و همراهی شما می‌باشد ، صمیمانه از صبر و ایثار و همراهی شما همسر گرامی تشکر و قدردانی می‌نمایم.

بهترین موفقیتها و برکات و رحمتهای الهی را برای شما و همسر و فرزندان عزیزتان در ذیل توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ایاز خدای متعال خواهانم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha