شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
image.png

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبری گفت: با توجه‌ به ظرفیت‌های بین‌المللی جامعه المصطفی و اهمیت نقش‌پردازی علوم در عرصه بین‌الملل؛ در پایش محتواهای دانشی باید بیش‌ازپیش به موضوعات جهانی بیندیشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قنبری، معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی در سومین اجلاسیه کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره که با حضور ریاست جامعه المصطفی، اعضای هیئت‌علمی، جمعی از نظریه‌پردازان و ارائه‌دهندگان در سالن جلسات سازمان مرکزی المصطفی برگزار شد، اظهار کرد: امروزه کرسی‌های نظریه‌پردازی در محافل علمی دنیا موضوعی مهم برای ارتقاء فضای علمی به شمار می‌رود.

وی با بیان این که نگاه نو جامعه المصطفی به کرسی‌های نظریه‌پردازی قطعاً آثار خوبی در تولید محتواهای پژوهشی و علمی ناظر به نیازهای عرصه بین‌الملل خواهد داشت، ادامه داد: در ارائه کرسی‌های علمی باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که صدای دانش ما فراتر از مرزها و در میان نهادهای علمی دانشگاهی عرصه بین‌الملل شنیده شود.

معاون بین‌الملل و ارتباطات جامعه المصطفی تصریح کرد: المصطفی در نیل به اهداف متعالی عرصه بین‌الملل نیازمند تقویت ارتباط با مراکز علمی و بخش‌های دانشگاهی همسو است و در این راستا نیاز است تا کرسی‌های مشترکی با اساتید و اندیشمندان عرصه بین‌الملل برگزار شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبری به ظرفیت‌های ارزشمند جامعه المصطفی در تقویت ارتباط دانشگاه‌ها و نهادهای آموزشی کشور با جریان دانش در عرصه بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه‌ به ظرفیت‌های بین‌المللی جامعه المصطفی و اهمیت نقش‌پردازی علوم در عرصه بین‌الملل؛ در پایش محتواهای دانشی باید بیش‌ازپیش به موضوعات جهانی بیندیشیم و نشست‌های علمی و کرسی‌های نظریه‌پردازی متنوعی را در موضوعاتی چون حقوق بشر، حقوق زن و… را در همکاری به مجموعه‌های دانشگاهی جهان ترسیم کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha