دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم

حوزه/ امام جمعه تبریز گفت: روحانیت باید همیشه در صحنه بوده و احکام اسلامی را در سطح جامعه تبلیغ کنند زیرا تبلیغ برای زنده کردن و توسعه احکام اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش طلایه داران تبلیغ در سالن همایش مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز با اشاره به اهمیت تبلیغ و فضائل ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: روحانیون باید مساجد را محور فعالیت های تبلیغی ، مرکز وحدت و قرارگاه خدمات مختلف به مردم کنند.

وی تاکید کرد: مساجد همواره در تاریخ اسلام مورد تاکید بوده و محور و پایگاه اصلی شکل گیری وقایع مهم اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بوده و اکنون در ماه مبارک رمضان نیز باید کانون پرورش جوانان انقلابی و مسجدی شود.

وی با اشاره به اینکه اسلام دین تبیین بوده و بر اساس این شریعت تبلیغ اساس دین به شمار می رود، اظهار کرد: تبلیغ دین در ماه رمضان وظیفه اصلی روحانیت بوده زیرا اسلام دین تبلیغ و تبیین خوبی هاست.

امام جمعه تبریز گفت: روحانیت باید همیشه در صحنه بوده و احکام اسلامی را در سطح جامعه تبلیغ کنند زیرا تبلیغ برای زنده کردن و توسعه احکام اسلامی ضروری است.

وی همچنین مساجد را امن ترین و سالم ترین اماکن برای انجام رویدادهای مختلف سیاسی و اجتماعی عنوان و اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب سالم ترین و پاک ترین صندوق های رای گیری در همین مساجد بوده است.

امام جمعه تبریز در ادامه با تاکید بر سلامت کامل سایر محل های رای گیری افزود: مساجد قداست و جایگاه خاصی برای مردم دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha